---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی تیر ۱۳۹۸ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار3

نوری

پتروشیمی نوری درخصوص زمانبندی پرداخت سود اطلاعات تکمیلی داد و پیرو اطلاعیه 9 تیر اعلام کرد: سهامداران حقیقی می توانند از 20 مرداد با مراجعه به شعب بانک تجارت ضمن همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی و اعلام کد سهامداری بورس برای دریافت سود اقدام کنند.همچنین اشخاص حقوقی، صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری از یک شهریور ماه با واریز سود به حساب بانکی معرفی شده (تکمیل فرم مشخصات شخص حقوقی)می توانند سود را دریافت کنند.

پدرخش

درخشان تهران اعلام کرد قصد افزایش سرمایه 292 درصدی دارد."پدرخش" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 5.1 به 20 میلیارد تومان برساند تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، قادر به رعایت الزام سازمان بورس در خصوص حداقل میزان سرمایه شرکت های بورسی ، اصلاح ساختار مالی و بهبود سرمایه در گردش شود.

شنیده ها و شایعات بازار2

ایران‌خودرو
ایران‌خودرو برای اولین بار از دریافت خسارت ۱۵۰میلیون یورویی از شرکت فرانسوی پژو و ثبت در صورت های مالی خبر داد.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۲۴۱۶ ریالی به دلار ۱۱۵۷۷۳ ریالی اعلام شد.
بانک ملت
بانک ملت صورت های مالی حسابرسی شده 12 ماهه سال گذشته را منتشر کرد که نسبت به زیان 118 ریالی هر سهم مدت مشابه قبل با افزایش 1951 درصدی همراه شده است .

عرضه اولیه نوری
شنبه  22 تیر، 300 میلیون سهم پتروشیمی نوری با محدوده قیمتی 2950 تا 3125 تومان و سهمیه 1000 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس تهران عرضه می شود.
محصولات پتروشیمی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۲۴۵۸ ریالی به دلار ۱۱۳۳۵۷ ریالی اعلام شد.
قاروم

عرضه اولیه "درهآور"

20 درصد از سهام دارویی ره آورد تامین معادل 40 میلیون سهم در روز چهارشنبه با محدوده قیمت 300 تا 315 تومانی هر سهم و سهمیه 330 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.

پدرخش

شرکت درخشان‌ تهران‌، از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی با هدف اصلاح ساختار مالی و تکمیل سرمایه در گردش و از محل مطالبات و آورده سهامداران خبر داد .

اتکای

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان از برنامه افزایش سرمایه 30 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد .

سیمان
طبق تصمیم اعضاء انجمن صنفی کارفرمایان سیمان، قیمت انواع سیمان خاکستری و سفید از چهارشنبه ۳۷ درصد گران می شود.
کاسپین
شرکت داروسازی کاسپین تامین از دریافت مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."کاسپین" سرمایه را از 15 به 45 میلیارد تومان می رساند. 100 درصد این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 100 درصد دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد و اجرای به موقع پروژه پروفیلد شود.