---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 18 تیر 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه نوری
شنبه  22 تیر، 300 میلیون سهم پتروشیمی نوری با محدوده قیمتی 2950 تا 3125 تومان و سهمیه 1000 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس تهران عرضه می شود.
محصولات پتروشیمی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۲۴۵۸ ریالی به دلار ۱۱۳۳۵۷ ریالی اعلام شد.
قاروم

شرکت قند ارومیه از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 156 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."قاروم" درصدد است سرمایه فعلی را از 17.1 به 43.9 میلیارد تومان برساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی، ارتقاء نماد معاملاتی و گسترش سطح فعالیت ازطریق منابع داخلی شود.

 MG تعطیل شد

دفتر مرکزی شرکت صنعت خودرو آذربایجان که از سال 89 تاسیس و تولید کننده انحصای محصول چینی MG در ایران بود به دلیل تحریم و برخی مشکلات تعطیل شد.

حریل

شرکت فرابورسی ریل پرداز سیر از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها  خبر داد.ریل پرداز سیر، درصدد است سرمایه فعلی را از 196 به 392 میلیارد تومان برساند.

ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو از رونمایی خط تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ با داخلی‌سازی بیش از ۶۰ درصدی خبر داد و گفت: از اوایل سال آینده خط تولید انبوه این خودرو بدون اتکا به پژوی فرانسه به بهره برداری می رسد.

تپولا

شرکت مرآت پولاد از برنامه افزایش سرمایه 407 درصدی خبر داد. تامین مالی این شرکت 12.5 میلیارد تومانی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار تراز مالی و بهره وری از بازار موجود اعمال خواهد شد.

ایران‌خودرو و سایپا

معاون وزیر صنعت گفت: واگذاری سهام ایران‌خودرو و سایپا به بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته و باید حداکثر تا سال آینده انجام شود.

افرانت

شرکت افرانت از برنامه افزایش سرمایه 12 درصدی خبر داد .شرکت در نظر دارد جهت اصلاح ساختار مالی،7.5 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید."افرا" 62.5 میلیارد تومانی این تامین مالی را در صورت موافقت سازمان بورس از محل جذاب سود انباشته صورت می دهد.

ولراز

شرکت لیزینگ رازی در حالی پیشنهاد افزایش سرمایه 355 درصدی و از 2.2 به 10 میلیارد تومانی داده بود که در مرحله اول ، مجوز افزایش سرمایه 177 درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد."ولراز" می تواند درد مرحله نخست از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سرمایه را به 6.1 میلیارد تومان برساند تا قادر به رعایت ماده 10 از دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر شرکت‌های لیزینگ مصوبه 4 دی ماه سال 95 شورای پول و اعتبار در خصوص حداقل سرمایه شرکت های لیزینگ و اصلاح ساختار مالی و بهبود سرمایه در گردش شود.همچنین مجمع فوق العاده می تواند با انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 6.1 به 10 میلیارد تومان از محل فوق موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدت دو سال به هیات مدیره تفویض تا پس از اخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی کردن اقدام کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی