---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 26 شهریور 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

 پلی‌اکریل

استاندار اصفهان از در دستور کار قرار گرفتن تنفس پرداخت هزینه‌های ۳ ماهه‌ برق، آب و گاز، مالیات و گشایش LC، ثبت سفارش ۲ هزار تنی و راه‌اندازی تدریجی خط تولید الیاف و پلی‌استر شرکت پلی اکریل خبر داد.

ایرانول

فروش ریالی سال جاری ایرانول نسبت به سال گذشته تاکنون ٢٠ درصد افزایش داشته و طی ماه های آینده روغن دریایی و گریس،روغن صنعتی و موتوری با همکاری مشترک ایرانول و پتروناس به بازار عرضه می شود.

ارفع

مدیر عامل آهن و فولاد ارفع گفت:امسال در مجتمع فولاد ارفع ۸۰۰ هزار تن فولاد و آهن اسفنجی تولید می شود و تولید فولاد در سال ۹۷ به یک میلیون تن می رسد. در ارفع برنامه داریم تا تولید فولاد تا سه سال آینده را به دو میلیون تن برسانیم.

آمار تولید انواع خودرو
آمارهای رسمی نشان از رشد ۲۴ درصدی تولید انواع خودرو در تیر ماه نسبت به مدت مشابه ۹۵ دارد.

خمحور
امروز سایپا به وکالت از شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنعتی نیوان ابتکار، بلوک 10 درصدی تولید محور خودرو را روانه میز فروش می کند.این بلوک شامل بیش از 42 میلیون و 74 هزار سهم "خمحور" است که به قیمت پایه هر 3291 ریال از طریق کارگزاری نهایت نگر عرضه می شود تا در صورت انجام معامله از این زیرمجموعه ایران خودرو خارج شود.

فولاد

یکی از مشکلات این روزهای واحدهای فولادی کمبود گندله است، مشکلی که سبب شده برخی از واحدهای فولادی با تمام ظرفیت اسمی خود قادر به تولید نباشند یا چرخه تولید آنها با مشکل روبه‌رو شود.

یارانه

سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: هفتاد و نهمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 یکشنبه 26 شهریور به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

حتاید
شنیده میشود که مناقصه بندر شهید رجایى دوماه به تعویق افتاد این در حالى است که قرار بود اوایل مهرماه شاهد اعلام برنده اپراتور بسیار مهم باشیم .
امضای قرارداد خرید تکنولوژی با یک شرکت آمریکایی
برای نخستین بار در دوره پسابرجام، مدیرعامل شرکت ماهان شیمی زاگرس از امضای قرارداد خرید تکنولوژی تبدیل متانول به پلی پروپیلن در قالب طرح پتروشیمی اسلام آباد غرب با یک شرکت آمریکایی خبر داد.
سرب و روى
مدیر مجتمع معدنى سرب و روى انگوران گفت : این معدن با احتساب ٧٠٠ هزار تن تولید سالانه تا ده سال آینده ذخیره سرب و روى دارد که قرار است سالانه ١٢٠ هزار تن سولفور سرب و روى از این معدن استخراج شود وى ادامه داد عیار ماده معدنى حدود ٣٥ تا ٤٠ درصد میباشد .
زغال
در نشست مشترک وزیر صنعت، معدن و تجارت با کمیته زغال، با نظر خواهی از صاحبنظران و روسای تشکل‌های مرتبط و نیز معدن داران ، قیمت زغال ۲۷ درصد شمش فولاد تعیین شد.
محور خودرو

ایران خودرو دیزل بعد از فروش 26 درصد سهام تولید محور خودرو به ایران خودرو در 24 اسفند سال گذشته و بابت تسویه بخشی از بدهی ، امروز اقدام به عرضه 23 درصد دیگر از سهام در این زیرمجموعه کرد .این بلوک شامل بیش از 97 میلیون و 330 هزار سهم "خمحور" بود که به قیمت پایه هر سهم 4044 ریال و به صورت نقد ، توسط کارگزاری حافظ عرضه شد و از سوی کارگزاری نهایت نگر و برای ایران خودرو خریداری شد
روغن
دبیر انجمن روغن نباتی با بیان اینکه ۴ ماه از صدور مجوز افزایش قیمت روغن می گذرد، گفت: هنوز سازمان حمایت این مصوبه را به صورت رسمی اجرایی نکرده است.


نظرات (۱)

سلام ممنون از زحمات شما وخبرهای به موقع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی