---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۸ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه زشریف
سه شنبه 31 اردیبهشت 10 درصد از سهام کشت و صنعت شریف آباد شامل 52 میلیون سهم در محدوده قیمتی 410 تا 420 تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.در این عرضه سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 250 سهم تعیین شده و سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از طریق کارگزاری بانک دی اقدام به واگذاری خواهد کرد.متعهد خرید نیز شرکت مرغک و سقف تعهد خرید مجموعا 50 درصد سهام قابل عرضه است.
غچین
شرکت چین چین که درخواست افزایش سرمایه 220 درصدی داده بود با اخذ مجوز 80 درصدی در مرحله اول، سرمایه فعلی را از 10 به 18 میلیارد تومان می رساند."غچین" این تامین مالی را از محل سود انباشته به منظور تکمیل و توسعه خطوط تولیدی صورت داده است.
ساینا
شرکت ساینا از برنامه افزایش سرمایه 60 درصدی به منظور اصلاح ساختار مالی خبر داد.تامین مالی این شرکت درصورت موافقت سازمان بورس از محل جذاب سود انباشته صورت می گیرد.

اوان
شرکت مبین وان کیش در راستای اهداف و برنامه ها و به منظور ایجاد سبد درآمدی متنوع از محصولات و خدمات، اقدام به عقد قرارداد جدید در حوزه فروش شارژ و بسته اینترنتی همراه اول کرده که اثر درآمدی آن در گزارش‌های ماه آتی منعکس خواهد شد.

ثاژن

شرکت سخت آژند پس از ۱۳ سال حضور از بورس حذف شد و در بازار پایه فرابورس درج شد.

کپرور

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی از محل سود انباشته خبر داد.


تحریم صادرات پتروشیمی ایران
دولت آمریکا پس از تحریم نفت ایران در فکر تحریم صادرات پتروشیمی ایران به سنگاپور و صادرات کالا به افغانستان برای قطع درآمد ارزی دولت است.
معافیت‌ هسته‌ ای
دستیار وزیر خارجه آمریکا گفت: دولت ترامپ قصد دارد معافیت‌های مربوط به همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ ای در مراکز اراک، بوشهر و فردو را به مدت ۹۰ روز تمدید کند.