---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 4 مهر 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

نرخ ارز
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ریسک زیاد خرید ارز به علت قیمت های غیر واقعی، پیش بینی کرد نرخ ارز با سقوط آزاد روبرو شود.
ولوو

سفیر سوئد در تهران خروج خودروسازی ولوو از ایران را تکذیب کرد و گفت: شرکت‌های تحت تحریم به‌دنبال راه‌حل حقوقی برای بازگشت هستند.
خوساز

شرکت محورسازان ایران خودرو قصد دارد با افزایش سرمایه 348 درصدی،سرمایه فعلی را از 25 به 111.9 میلیارد تومان برساند."خوساز" این تامین مالی را از محل تجدید ارزیابی دارایی ها جهت تجدید ارزیابی دارایی ها خروج از ماده 141 لایحه اصلاحیه قانون تجارت صورت می دهد.

کچاد
شرکت چادرملو گزارش عملکرد شهریور و ۶ ماه نخست سال جاری را منتشر کرد و با درآمد ۲.۷۳ هزار میلیارد تومانی، رشد ۱۴۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رساند.
صادرات سیمان

رییس انجمن سیمان گفت: میزان صادرات سیمان و کلینکر در ۵ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۳ درصد افزایش یافت.

پتروشیمی ها

یک منبع آگاه به محاسبه قیمت خوراک پتروشیمی ها با دلار ۳۸۰۰ تومانی خبر داد.

واردات نفت ایران

۴ پالایشگاه هندی واردات نفت ایران را متوقف کردند

ددام

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس برای اصلاح ساختار مالی افزایش سرمایه 767 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را در برنامه دارد.

خمهر

شرکت مهرکام پارس به منظور اصلاح ساختار مالی درنظر دارد سرمایه فعلی را به 188.8 میلیارد تومان برساند."خمهر" این افزایش سرمایه 128 درصدی را از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و جهت اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد کرد.

تصمیم جدید ارزی

رئیس بانک مرکزی ضمن اعلام آمار تزریق دلار صادرات غیر نفتی به سامانه نیما طی حدود ۶ ماه اخیر، از احتمال نهایی شدن تصمیم های جدید ارزی دولت درباره بازار ثانویه طی هفته جاری خبر داد.

تبدیل ریال به تومان و حذف صفر در پول ملی

تبدیل ریال به تومان و حذف صفر در پول ملی تایید نشد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب ماندن ریال به عنوان واحد پول ایران در کمیسیون متبوع خبر داد.

قیمت نفت 

طبق پیش بینی کارشناسان به دلیل نگرانی از کمبود عرضه نفت بعد از اجرای تحریم‌های ایران ، قیمت تا پایان سال از مرز ۱۰۰ دلار بر بشکه عبور خواهد گذشت.

کمک بانک فرانسه متوقف شد

بانک دولتی فرانسه طرح کمک به شرکت‌های فرانسوی همکار با ایران برای دور زدن تحریم های آمریکا را متوقف کرد.

بیانیه ایران و ۴+۱ در نیویورک

 در بیانیه ۱۲ بندی نشست وزرای خارجه ایران و ۴+۱ در نیویورک،حاضران بر تعهد خود برای تضمین کانال‌های پرداخت با ایران و تداوم صادرات نفت و میعانات گازی،محصولات نفتی و پتروشیمی تأکید کردند
مهلت معافیت مالیاتی افزایش سرمایه

مهلت معافیت های مالیاتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی تا پایان سال جاری است.
قیر
نمایندگان مجلس، وزارت نفت را موظف به تامین رایگان ۴ میلیون تن مواد اولیه قیر و عدم افزایش قیمت در قانون بودجه سال ۹۷ کردند. لاستیک
معاون سازمان راهداری با اشاره به کمبود ۱۰۰ هزار حلقه لاستیک گفت: در مکاتبه با معاون اول رئیس‌ جمهور مقرر شد ارز به لاستیک با اولویت ویژه تخصیص پیدا کند.
لایحه قانون مبارزه با پولشویی و پالرمو
 لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو)، اعاده شده از شورای نگهبان، با رأی اکثریت قاطع نمایندگان به تصویب رسید.

پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو پیش فروش 53 هزار دستگاه از 8 مدل شامل پژو 206 ، پژو405 جی ال ایکس ،سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا ،دنا و وانت آریسان را از طریق سایت esale.ikco.ir آغاز کرد.، با هدف جلوگیری از ترافیک مشتریان بر سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد ملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به شش گروه تفکیک شده و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام کنند.زمان ثبت دارندگان کدملی منتهی به1 سه شنبه 2 و 3 چهارشنبه، 4 و 5 پنج شنبه ، 6 و 7 شنبه ، 8 و 9 یکشنبه و عدد صفر ، دوشنبه آینده تعیین شده است.تکمیل فرم خوداظهاری، عدم امکان افرادی که در 18 ماه گذشته از ایران خودرو خریداری و یا در پیش فروش اخیر سایپا ثبت نام کرده اند، داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام ، ازدیگر محدویت های تعیین شده از سوی ایران خودرو است.

نظرات (۱)

۱۵ آبان ۹۷ ، ۱۳:۳۸ فروشگاه اینترنتی
وجود بازار بورس و اعلام موودیت مواد اولیه که در این جریان قیمت ها را تعیین می نمایند و با استفاده از طرح ها راحت تر بتوانند در سرعت بخشیدن به فرآیند عملکرد موفق داشته باشد
https://www.baneh.com
باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی