---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی آبان ۱۳۹۵ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  برای خیلی‌ها انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا غیر منتظره و بسیار نگران‌کننده بود. این نگرانی در ایران هم به شدت طنین‌انداز شد؛ به خصوص که ‌ ترامپ برجام را «بدترین معامله تاریخ» خوانده و وعده داده است که به محض تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری آن را برهم بزند و تحریم‌های اقتصادی خیلی شدید‌تری را به اقتصاد ایران تحمیل کند. در این شرایط، با سه پرسش کلیدی روبه‌رو هستیم:

به تازگی شرکت آتیه داده پرداز با بانک ملت جهت ارسال پیامک های این بانک به مشتریانش قراردادی به ارزش بیش از 80 میلیارد تومان منعقد کرده است. تاریخ شروع این همکاری از ابتدای مهر ماه سال جاری لغایت 31 شهریور ماه سال 96 می باشد.

شنیده ها و شایعات بازار2

خساپا

گفته میشود بیش از هزار میلیارد تومان از بابت فروش خکاشا به فرانسوی ها در حال انتقال به گروه سایپا است

فاراک

ماشین سازی اراک از امضا قراردادی با شرکت ایتالیایی Tecnimont خبر داد.

سیمان

مدیرعامل شرکت سیمان فارس خوزستان از افزایش میزان فروش خارجی سیمان در آینده نزدیک خبر داد

"خپارس" 25 فروردین سال جاری، برنامه افزایش سرمایه 110 درصدی قبلی را به 237 درصد تغییر داد و سپس خردادماه بار دیگر این برنامه را با یک تغییر مهم به جریان انداخت و اعلام کرد قصد دارد علاوه بر مطالبات سهامداران و آورده نقدی، از محل تجدید ارزیابی دارایی ها نیز اقدام کند.

این شرکت در حالی 23 مرداد نیز گزارش حسابرس را دریافت کرد که سازمان بورس عصر پنچ شنبه ، مجوز افزایش سرمایه را با 237 درصد صادر کرد و طی آن نکاتی به سهامداران اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت چرخشگر : پیشرفته‌ترین خط تولید گیربکس در ایران صبح امروز در شرکت چرخشگر تبریز از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو افتتاح شد.

  این خط تولید که با سرمایه گذاری مشترک شرکت چرخشگر ایران خودرو و رنوپارس به بهره برداری رسید، گیربکس پیشرفته جی.اچ.کیو(JHQ) را تولید خواهد کرد.

حفارى

شنیده هایى از واگذارى بلوک ٢٠ درصدى نیروگاه زنجان این شرکت در آینده نزدیک به گوش میرسد .

کفپارس

 شنیده ها حاکی از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی در نماد “کفپارس” میباشد.گفته میشه این افزایش از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران میباشد که در دست حسابرس است و به زودی به سازمان بورس ارسال خواهد شد.

کماسه

شنیده میشود کماسه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی پیش رو دارد

ایران خودرو دیزل بعد از مصوبه 23 دی سال گذشته هیات مدیره، 13 اردیبهشت سال گذشته این برنامه را اعلام و در کدال منتشر کرد اما طی این مدت قدم های بعدی برای نهایی کردن آن برنداشته بود.

درحالی نماد شرکت سیمان شمال قبل از شروع معاملات امروز به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شده که سیمان شمال از مزایده 19.9 درصدی سهام سیمان فیروزکوه 20 میلیارد تومانی خبر داده است.

بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت در مصاحبه با تسنیم با اشاره به مشکلات کیفی دو خودرو پراید و پژو 405 خبر از خارج شدن این خودروها از خط تولید تا پایان سال جاری داده بود اما

درحالی معاون صندوق بازنشستگی کشوری از عرضه عرضه اولیه سهام شرکت ملی نفتکش خبر داده بود که سیروس کیان ارثی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش درباره عرضه سهام این شرکت در بورس ایران گفت: شرکت ملی نفتکش اقدام هایی را برای ورود به بورس و یا فرابورس انجام داده که البته این موضوع نیاز به بسترسازی مناسب دارد.