---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی آبان ۱۳۹۶ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۲۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

فروش نفت

قائم مقام وزیر نفت با بیان اینکه در حال مذاکره با مشتریان جدید برای فروش نفت هستیم،گفت: بیشترین رویکرد، افزایش صادرات نفت خام به کشورهای اروپایی است.

سایپا

وزیر صنعت امروز پس از نقل قول های بسیار در صدور حکم مدیرعامل جدید سایپا اعلام کرد: با تصویب هیأت مدیره این شرکت جهرودی به عنوان مدیرعامل جدید این خودروسازی منصوب شده است.

شنیده ها و شایعات بازار3

سایپا

یک مقام مسئول تغییر مدیرعامل سایپا را قطعی اعلام کرد و از احتمال معرفی رئیس هیات مدیره جدید خبر داد.

توتال

توتال زیرسایه یک‌‎بام و دوهوای تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بر سر دو راهی عمل به تعهدات خود به ایران مطابق قرارداد نفتی و یا خروج از قرارداد و ورود به یک دعوای حقوقی قرار گرفته است.

شنیده ها و شایعات بازار2

علت رکود و زیاندهی تولیدکنندگان فولاد

دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی دلایل کاهش قدرت رقابتی، افزایش نامتعارف قیمت تمام شده و به تبع آن تشدید رکود و زیان دهی تولیدکنندگان فولادی را برشمرد.

تایرا

شایعات از تعدیل مثبت این شرکت تا  پایان سال 96 با توجه به رشد سودآوری زیر مجموعه ها حکایت دارد
رنو
هیاتی از وزارت صنعت برای مذاکره درباره قرارداد رنو و بازدید از محصولات جدید این شرکت به فرانسه سفر کرده اند.برخی از منابع آگاه می گویند دلیل این سفر بازبینی قرارداد رنو است. پیش از این نیز صالحی نیا از بازبینی قراردادهای خودرویی خبر داده بود

ایران خودرو

ایران خودرو قیمت ۱۲ مدل از محصولات را در آبان سال جاری افزایش داد.

روغن

شرکت های روغنی 13 کشور خارجی به ایران می آیند تا در نمایشگاه بین المللی روغن های خوراکی، دانه های روغنی ، ماشین آلات و صنایع وابسته حضور داشته باشند.

احتمال استفاده از بیت کوین در فرابورس

مدیرعامل فرابورس از احتمال استفاده از بیت کوین در این بازار خبر داد و گفت: اگر به این نتیجه برسیم که مزایای استفاده از پول‌های الکترونیکی بیشتر از معایب آن است، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

های وب
شنیده ها از "های وب" نشان می دهد این شرکت با انتشار توضیحات مدیرعامل بزودی به بورس باز می گردد و ۲۰ درصد سهام آن بابت خرید پارس آنلاین عرضه می شود.

ایران خودرو

ایران خودرو مرحله جدید پیش فروش دنا پلاس با تحویل در اسفند یا فروردین و اردیبهشت ۹۷ را آغاز کرد.

وتوسم

سرمایه گذاری توسعه ملی اعلام کرد: قصد واگذاری ۱۰۰ درصدی شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا و فروش 4 دستگاه آپارتمان اداری و تجاری را دارد.

های وب

مدیرعامل شرکت داده گستر عصر نوین که بعد از اعلام خرید پارس آنلاین با توقف نماد روبرو شده ، سود هر سهم را با تعدیل ۱۰ درصدی همراه کرد که بسیار کمتر از انتظار و پیش بینی برخی فعالان بود.

ایران‌خودرو

ایران‌خودرو به احتمال زیاد از هفته آینده تولید پژو ۳۰۱ را که البته آزمایشی به حساب می‌آید، آغاز می‌کند.

غالبر

لبنیات کالبر،با توجه به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه و موافقت سازمان بورس،مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه را به مدت 3 روز و تا تاریخ 25 آبان جاری تمدید کرد.

های وب
شایعات از  تعدیل حدود 50 درصدی  باادغام شدن پارس آنلاین به این شرکت و همچنین نهایی شدن قرارداد با ودافون حکایت دارد

وبیمه

سرمایه گذاری صنعت بیمه که برنامه افزایش سرمایه 400 درصدی را در پیش دارد و از مزایده ۹ دستگاه آپارتمان اداری خبر داده ، در عملکرد 12 ماهه منتهی به شهریور، به ازای هرسهم 38 ریال ، زیان محقق کرده بود ،در سال مالی شهریور 96 قادر به تحقق سود 411 ریالی شده است.

شنیده ها و شایعات بازار3

پیش فروش سایپا

مرحله دوم پیش فروش رنو ساندرو اتوماتیک و دستی آغاز و در ساعت اولیه ظرفیت ساندرو اتوماتیک به اتمام رسید.

صندوق مکانیزه فروش

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی لایحه صندوق مکانیزه فروش در صحن علنی مجلس خبر داد.