---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۷ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار3

طرح جدید اروپا، چین و روسیه برای حفظ برجام

اروپا به همراه روسیه و چین به امید نجات برجام، در حال بررسی توافقی است که به موجب آن، ایران در ازای دریافت کمک مالی، برنامه موشک بالستیکی و فعالیت‌ها در منطقه را محدود می‌کند.

زیان سنگین سایپا

سایپا در برابر پیش بینی سود 113 ریالی هر سهم ، به زیان 256 ریالی رسیده  که معادل زیان خالص بیش از هزار میلیارد تومانی است.

شنیده ها و شایعات بازار2

فایرا

آلومینیوم‌ ایران‌ اعلام کرد سود هر سهم سال مالی اسفند گذشته با 78 درصد افزایش از 68 به 121 ریال رسیده و همه این رقم هم در عملکرد 12 ماهه محقق شده است.آلومینیوم‌ایران‌ علت این افزایش سود را رشد نرخ فلزات در بورس لندن (LME) اعلام کرد.

قیمت نفت

قیمت هر بشکه نفت خام به مرز 80 دلار رسید تا رکورد 4 ساله این محصول شکسته و پیش بینی افزایش 10 دلار دیگر اعلام شود.

های وب

آخرین رویداد با اهمیت شرکت داده گستر عصر نوین با اعلام جزییاتی از ثبت نام ارایه سرویس دیتا بر بستر شبکه نسل چهارم ارتباطات (۴G) مشترکان تلفن ثابت در ۱۱ هزار روستا کشور همراه شده است.

زیمنس

مدیرعامل شرکت آلمانی زیمنس گفت: پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم ها، نمی تواند هیچ همکاری تجاری جدیدی با ایران شروع کند.

خکاوه 

 مدیرعامل سایپادیزل گفت: زیرساخت های لازم برای افزایش تولید انواع محصولات تجاری مهیا شده و بر همین اساس، تولید 10 هزار دستگاه محصول در سال 97  برنامه ریزی شده است

نفت و محصولات نفتی ایران

ترامپ به وزیران خزانه‌داری، خارجه و انرژی آمریکا، دستور داد تا زمینه کاهش "قابل‌ توجه" خرید نفت و محصولات نفتی ایران فراهم شود.

افزایش خودروهای تولید داخل

رییس انجمن قطعه سازان با بیان اینکه ثبات قیمت خودرو عادلانه نیست ، گفت : به رشد سه متغیر مواد اولیه، دستمزد و سربار، قیمت خودروهای تولید داخل باید حداقل ۱۹.۵ درصد افزایش یابد.

رانفور

شرکت خدمات انفورماتیک، درصدد افزایش سرمایه 200 درصدی است تا سرمایه فعلی را به 840 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "رانفور" درصورت موافقت سازمان بورس از محل جذاب سود انباشته و صرف اجرای طرح توسعه مراکز داده می شود.

فرصت ۶۰ روزه ایران به اروپا

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی‌ها ۶۰ روز فرصت دارند تضمین‌های لازم را در خصوص تأمین منافع و جبران خسارات خروج آمریکا به ایران بدهند.

های وب

مدیرعامل داده گستر عصر نوین با اعلام برگزاری جلسه ایی در سطوح بسیار بالا و تشکیل کارگروهی برای حل موارد به سهامداران "های وب" اطمینان داد جای هیچ نگرانی وجود ندارد و تا پایان ماه چالش ها با تدبیر و آرامش برطرف می شود.


برجام

یکی از سناریوهای احتمالی درباره برجام این است که ترامپ خروج از توافق و اعمال دوباره تحریم‌ها را اعلام کند اما پیش از اجرای تحریم‌ها ، فرصتی تعیین و فشارهای جدیدی بر متحدان اروپایی وارد می کند.وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد: دولت انگلیس با ترامپ که ایران را علت محور بی‌ثباتی خاورمیانه می‌داند هم‌نظر است اما کنار رفتن از برجام اشتباه خواهد بود.

شنیده ها و شایعات بازار3

های وب

سازمان بورس ضمن اعلام ارجاع پرونده «های وب» به کارگروه کنترل کیفیت جامعه حسابداران رسمی، صورت‌های مالی شرکت را دارای ایرادات اساسی دانست و بازگشایی نماد را مشروط به اصلاح صورت‌های مالی «های وب» کرد.

عرضه اولیه"بگیلان"

شرکت توسعه مسیر برق گیلان با نماد "بگیلان" به عنوان پنجاه و هفتمین شرکت در گروه عرضه برق،گاز بخار و آب گرم و زیرگروه تولید انتقال و توزیع نیروی برق در بازار معاملاتی اول فرابورس درج شد تا در انتظار عرضه اولیه 10 درصدی باشد.

شنیده ها و شایعات بازار2

توافق هسته ای

دبیرکل سازمان ملل گفت: اگر توافق هسته ای حفظ نشود خطر واقعی جنگ وجود دارد. توافق نامه ایران یک پیروزی سیاسی است و باید حفظ شود.

گرانی خودروها

وزیر صنعت افزایش نرخ ارز مبادله ای از 3800 به 4200 تومان و حداقل دستمزدها را به عنوان عوامل اجتناب ناپذیر گرانی خودروهای داخلی و خارجی اعلام کرد.