---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی آبان ۱۳۹۸ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار3

وثوق
شرکت سرمایه گذاری وثوق امین از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی خبر داد."وثوق" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 120 به 180 میلیارد ریال برساند. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.
سمگا

سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."سمگا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 3000 به 6000 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت درصورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سایر اندوخته ها به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای فرعی و وابسته و نیز اصلاح ساختار مالی از محل اندوخته سرمایه ای و آورده نقدی و مطالبات حال شده که در تاریخ 1398/08/28 به تصویب هیئت مدیره رسیده اعمال خواهد شد.

شنیده ها و شایعات بازار2

بخاور

فرابورس با درخواست پذیرش و انتقال سهم شرکت بیمه زندگی خاورمیانه حاضر درتابلو زرد بازار پایه به بازار اول معاملات فرابورس موافقت مشروط کرد.مقرر شد قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ های فرابورس و آغاز معاملات، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه شود.

کحافظ

شرکت کاشی و سرامیک حافظ از برنامه افزایش سرمایه 716 درصدی خبر داد."کحافظ" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 18 به 146.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت شود.

چراغ سبز به بازارسرمایه

برخی از بانک‌های دولتی و خصوصی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی ، اخیرا" نرخ سود سپرده را از 20 به 19 و 18 درصد کاهش داده اند که می تواند چراغ سبزی به بازارسرمایه و تغییر جریان نقدینگی باشد .

خفنر

فنرسازی خاور از برنامه افزایش سرمایه 134 درصدی خبر داد."خفنر" در نظر دارد سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به بیش از 46.7 میلیارد تومان برساند .

حتاید

شرکت تاید واتر از دریافت مجوز افزایش سرمایه 95 درصدی از محل سود انباشته خبر داد."حتاید" سرمایه را از 100 به 195 میلیارد تومان می رساند تا از محل سود انباشته قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

بانک ملت

بانک ملت اعلام کرد: با هدف رعایت مواد ۱۳ و ۱۵ آیین‌نامه اجرایی قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت مصوب ۱۸ مرداد ۱۳۷۷ هیات وزیران، پرداخت سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره در سوم اسفند ۸۹ از طریق شعب منتخب این بانک از اول تا  سی‌ آبان ۹۸ به دارندگان برگه تسویه نهایی در دستور کار قرار گرفته است.

کماسه

تامین ماسه ریخته گری از پیشنهاد هیئت مدیره برای افزایش سرمایه 40 درصدی خبر داد ."کماسه" در نظر دارد سرمایه اسمی 16.2 میلیارد تومانی را از محل سود انباشته به بیش از 22.6 میلیارد تومان افزایش دهد و صرف بهبود ساختار مالی، کاهش ریسک مالی ترازنامه، بهبود نسبت های مالی و انطباق وضعیت ساختار مالی کند .