---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی آذر ۱۳۹۴ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۲۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است


در نماد وگردش شنیده ها از کاهش جذب سپرده ها،افزایش مطالبات مشکوک الوصول و انتظارات از کاهش سودآوری در این بانک حکایت دارد .

#شیران
صنایع شیمیایی ایران
شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران

موضوع : خلاصه تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده
بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری

در پی آمادگی شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران برای عرضه اولیه 10 درصد سهام که سه شنبه جاری با 11 میلیون و 520 هزار سهم در بازار دوم فرابورس انجام می شود ( 6 میلیون و 520 هزار سهم برای کارگزاران و 5 میلیون سهم دیگر برای آنلاینی ها)، ابراهیم جمیلی مالک اصلی این شرکت به همراه بردارزاده خود (غلامحسین جمیلی و مدیرعامل این شرکت) و معاون مالی (بصیر پور) و

مجمع فوق العاده شرکت کوچک پمپ سازی ایران 28 مهرماه با حضور 70 درصد سهامداران برای افزایش سرمایه 50 درصدی از سود انباشته برگزار شده اما به دلیل عدم صدور مجوز سازمان بورس بی نتیجه ماند.

حال بعد از گذشت حدود دو ماه

سرمایه گذاری ساختمان ایران به همراه نوسازی‌ و ساختمان‌ تهران‌ که مالک 9.4 و 6.7 درصد از سهام  بانک اقتصاد نوین هستند به دلیل کاهش 35 درصدی سود این بانک مجبور به تغییر سود سال جاری و آینده شده اند.

شرکت شسبد (سلامت، بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین) ارائه دهنده خدمات درمانی و بیمه به بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد کشور است. این شرکت که تا دو روز پیش خدمات بیمه ای خود را برای بازنشستگان ذوب اهن اصفهان نیز مثل تمامی بازنشستگان صنعت فولاد ارائه می داد، به یکباره خدمات بیمه ای خود را برای بازنشستگان ذوب آهن اصفهان قطع کرده است.

بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای در 10 آذر به همه بانک‌های دولتی، غیر دولتی و مؤسسات اعتباری بخشنامه اخذ کارمزد از تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی را ابلاغ کرد.

خساپا:
براساس شنیده‎ها شرکت سایپا پی‌گیر دریافت وام ۳هزار میلیاردی از بانک صادرات است. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که مدیرعامل خساپا اعلام کرده است : براساس قرارداد منعقد شده از اواسط سال۲۰۱۶، ۵خودرو محصول گروه سایپا را در کشور الجزایر تولید می‌شود.

#وتوسم
اعلامیه پذیره نویسی عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت

فولاد خوزستان که سود هر سهم سال مالی جاری را با 35 درصد کاهش 218 ریال رسانده و 84 درصد معادل 184 ریال از آخرین سود اعلامی را محقق کرده برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی را اعلام کرد.