---------------------------------- ---------------------------------- افزایش سرمایه افرانت :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده شرکت افرانت که با حضور 95 درصد سهامداران برگزار شد، افزایش سرمایه این شرکت از ٢٠٠میلیارد به ٥٠٠ میلیارد ریال باتفاق آرا تصویب شد. این افزایش سرمایه ١٥٠درصدی از محل مطالبات حال شده وآورده نقدی سهامداران انجام شد.

مدیر عامل شرکت افرانت در جلسه مجمع ضمن ارائه گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت گفت: این افزایش سرمایه به منظور توسعه سریع فعالیت های شرکت در سطح کشور با استفاده از پروانه FCP انجام می شود.

وی با اشاره به درآمد حاصل از پهنای باند افرانت در سال ٩٤به بیش از ٤٣١میلیارد ریال و رشد ٨٢درصدی آن نسبت به سال قبل گفت:بخش قابل توجهی از این افزایش مربوط به توسعه خدمات الکترونیکی و محتوا در کشور و رشد مصرف اینترنت پر سرعت موبایل توسط کاربران بوده که باعث افزایش ١٠٧درصدی پهنای باند افرانت نیز شده است.مدیر عامل شرکت افرانت با اشاره به طرحهای توسعه و برنامه های سال جاری شرکت گفت:با دریافت مجوز FCPدرسال ٩٤شرکت به عنوان یک اپراتور ثابت امکان ارائه خدمات در حوزه اینترنت بدون محدودیت در تکنولوژی را داراست که خدمات آن در سطح کشور ارائه خواهد شد.

دکتر قاسم زاده افزود در کنار فعالیت های مربوط به توسعه ظرفیت شبکه افرانت برای ارائه سرویس اینترنت با سرعت بالاتر در سطح کشور، شرکت افرانت در سالجاری خدمات شبکه توزیع محتوا (CDN) در پنج استان کشور را آغاز نموده و با همکاری شرکتهای بین المللی، حوزه حضور خدمات CDN خود را به 178 نقطه در جهان شامل 44 کشور در 117 شهر توسعه داده که این سرویس با توجه به ارتقاء سرعت و کیفیت سایتهای ایرانی که کاربران خارجی دارند مورد استقبال این قبیل سایتهای معتبر داخلی و خبرگزاری ها و سایر سایتهای خبری قرار گرفته است.

مدیر عامل افرانت در ادامه گفت: با توجه به توسعه زیرساختهایICT در کشور و شرایط مناسب ایجاد شده در فضای مجازی، شرکت در حال برنامه ریزی و اقدامات اجرایی جهت ایجاد جریانهای درآمدی جدید بویژه در حوزه خدمات دیتاسنتر است که اخبار آن متعاقباً از طریق بورس به اطلاع عموم خواهد رسید.

نظرات (۱)

واقعا بورس خوبه ؟ میشه باهاش زندگی رو چرخوند ؟
پاسخ:
شاید بعدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی