---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 خرداد ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


فاراک
ماشین سازی اراک مجوز افزایش سرمایه 44 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "فاراک" سرمایه فعلی را از 1.4 به 2.06 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز اعمال می شود.
چکارم
شرکت کارتن مشهد از حکم دادگاه در خصوص اعسار یا ورشکستگی خبر داد.شرکت کارتن مشهد با سرمایه اسمی 1.5 میلیارد تومانی از یکم فروردین سال 93 در تابلو نارنجی بازار پایه حضور دارد و سرمایه گذاری ملی 8.5 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد. در خصوص برنامه آتی احتمالا اداره مزبور بخشی از دارایی شرکت را به فروش می رساند تا جواب طلبکاران را بدهد.
تیپیکو
سرمایه گذاری دارویی تامین مجوز افزایش سرمایه 153 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "تیپیکو" از 435 میلیارد تومان به 1.1 هزار میلیارد تومان می رسد. 372 میلیارد تومان از تامین مالی این هلدینگ دارویی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 293 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه‌گذاری صورت گرفته، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و تحصیل سهام می شود.
عرضه اولیه "ومدیر"چهارشنبه
 10 درصد از سهام گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری شامل 900 میلیون سهم با محدوده قیمت 280 تا 299 تومانی هر سهم و سهمیه 1000 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی چهارشنبه هفته جاری در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود که به نقدینگی 300 هزار تومانی نیاز است.احتمالا به هر کد حدود 300 سهم تعلق گیرد که 90000 تومان نقدینگی لازم است.دوره ثبت سفارش از ساعت 10:00الی 12:30 می باشد.
کمرجان
شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار، افزایش سرمایه 900 درصدی را به تصویب رساند. افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 70 میلیارد ریال به مبلغ 700 میلیارد ریال معادل 900 درصد از محل مطالبات و آورده نقدی ( بمبلغ 96.740 میلیون ریال ) و نیز از محل مازاد تجدید ارزیابی زمین (بمبلغ 533.260 میلیون ریال ) به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت مورد تصویب قرار گرفت .
پترول
پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان از برنامه افزایش سرمایه 360 درصدی خبر داد."پترول" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 2.5 به 11.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا صرف جبران سرمایه گذاری های انجام شده و اصلاح ساختار مالی شود.
وساپا
سرمایه گذاری سایپا از واگذاری ملک الهیه به شرکت سایپا به بهای کارشناسی ۶۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
وپخش
هلدینگ داروپخش مجوز افزایش سرمایه 323 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "وپخش" سرمایه فعلی را از 84 به 355 میلیارد تومان می رساند. 105 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 166 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.
دروز
شرکت روز دارو از دریافت مجوز سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری 1.3 میلیون یورویی در طرح تولید مکمل های تغذیه ای بصورت مواد اولیه و بسته بندی خبر داد.
فولاد

هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه، افزایش سرمایه 40 درصدی از دو محل سود انباشته و اندوخته را به تصویب رساند. فولاد مبارکه سرمایه فعلی را از 20.9 به 29.3 هزار میلیارد تومان رساند. 8.3 هزار میلیارد تومان از این تامین مالی از محل سود انباشته و 44.6 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها برای اجرای طرح توسعه نورد 2 و جبران مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر اعمال شد.

قرن

مجمع فوق العاده شرکت پدیده شیمی قرن، اول خرداد با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور اکثریت سهامداران برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 100 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی تصویب شد."قرن" به منظور تکمیل و راه اندازی پروژه های کارخانه پودر شوینده و توسعه انبارها، سرمایه فعلی را از 100 به 200 میلیارد تومان رساند.

خنصیر

شرکت مهندسی نصیر ماشین مجوز افزایش سرمایه 494 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "خنصیر" از 20.7 به 123 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

همراه

شرکت ارتباطات سیار ایران که پیشنهاد افزایش سرمایه 188 درصدی داده بود، توانست مجوز افزایش سرمایه 147 درصدی را از سازمان بورس بگیرد."همراه" سرمایه اسمی فعلی را از 1.92 به 4.7 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

عرضه اولیه "غکورش"
چهارشنبه 5 خرداد، 5.6 درصد از سهام صنعت غذایی کورش شامل 168 میلیون سهم با محدوده قیمت 2850 تا 2995 تومانی هر سهم و سهمیه 500 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود که به نقدینگی یک میلیون و 499 هزار تومانی نیاز است.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی