---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 13 خرداد 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ایران خودرو
ایران خودرو با اعلام راه اندازی خط تولید محصول جدید پژو ۳۰۱ با ظرفیت ۱۶ دستگاه در ساعت از آمادگی تولید این محصول ملی با مشارکت ۳۰۰ سازنده و داخلی سازی ۷۰ درصدی خبر داد.
قیمت محصولات پتروشیمی

قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۳۱۸۱ ریالی به دلار ۱۱۰۹۶۹ ریالی اعلام شد.

بانک‌ها

جهانگیری به افزایش سرمایه بانک‌ها از تسعیر دارایی‌ها چراغ سبز داد.

خلنت

شرکت لنت ترمز ایران از برنامه افزایش سرمایه 127 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد.لنت ترمز ایران در نظر دارد سرمایه فعلی را از 8.8 به 20 میلیارد تومان برساند تا قادر به جبران کمبود نقدینگی و افزایش توان تولید و بازپرداخت بخشی از تسهیلات شود.

راه اندازى تابلوهای پایه زرد، پایه نارنجی و پایه قرمز بازار پایه

در خصوص طبقه بندی شرکت های مندرج در بازار پایه فرابورس ایران منتشره در وب سایت رسمی شرکت فرابورس ایران، به اطلاع می رساند؛ به منظور راه اندازى تابلوهای پایه زرد، پایه نارنجی و پایه قرمز بازار پایه، کلیه نمادهاى مندرج در بازار مذکور در پایان معاملات روز دوشنبه مورخ 1398/03/20 متوقف و پس از انجام عملیات فنى و انتقال به تابلوهای مربوطه بازگشایی خواهند شد. بدیهى است زمان دقیق بازگشایی نمادهای معاملاتی متعاقباً اعلام خواهد شد.

شسپا

شرکت نفت سپاهان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر برنامه افزایش سرمایه 471 درصدی از محل سود انباشته به منظور  بهبود ساختار مالی، حفظ نقدینگی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده،خبر داد.
همراه اول
مجمع فوق العاده شرکت همراه اول با افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد.
خفولا
خدمات فنی فولاد یزد از اقدام جهت انجام مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان 24 درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد.

های وب

شرکت داده گستر عصر نوین با انتشار عملکرد اردیبهشت و دو ماهه سال جاری از کسب درآمد ۶۱.۷ میلیارد تومانی و رشد ۱۰۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

حفارس

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، اعلام کرد: با توجه به حمل کیسه‌های آرد صنف نانوایان ماشینی توسط این شرکت در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان تهران، نرخ حمل آرد یارانه ای ۳۶.۳۶ درصد نسبت به نرخ قبل افزایش یافته که جهت تنظیم ستاد بازار به این شرکت ابلاغ شد.

کارت سوخت

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس، عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از تاریخ 98.05.20 صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت امکان‌پذیر خواهد بود.

ایران خودرو

ساعت طرح فروش فوری روزانه محصولات تنظیم بازار ایران خودرو تغییر کرد و از این پس از ساعت ۱۱ صبح شروع خواهد شد .

تحریم محصولات پتروشیمی

وزارت خزانه‌داری آمریکا با هدف کاهش تنش ، تشدید تحریم‌های ایران را به تعویق انداخته و تحریم محصولات پتروشیمی را به زمان دیگری موکول کرد .

زپارس

شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس  با انتشار آگهی طی سه روز گذشته در روزنامه اطلاعات در نظر دارد ۳۰۶۹.۸۵ هکتار کلش مزارع گندم و جو آبی و دیم واقع در واحدهای تولیدی پارس ۱، ۲ ،۳ ،۴ و ۵ را از طریق مزایده به فروش برساند.

وپترو

سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی اعلام کرد: پیرو نامه ۸ خرداد ماه با توجه به پیگیری ها و دفاعیات ارائه شده درخصوص توقیف سهام متعلق به این شرکت بنا به درخواست بانک اقتصاد نوین- به ادعای ضمانت شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از تسهیلات دریافتی شرکت گاز لوله- اداره ثبت، نامه ۷ خرداد خود را خطاب به شرکت سپرده گذاری مرکزی مبنی بر توقیف سهام سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی تا سقف ۶۸.۷ میلیارد تومان منتفی تلقی و صرفا طی نامه ۸ خردادماه دستور به توقیف و فروش سهام متعلق به این شرکت تا سقف مبلغ ۱۴.۹ میلیارد تومان صادر کرده است.بدیهی است شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی تمامی اقدامات لازم را در جهت دفاع و رفع توقیف کل سهام بازداشت شده به عمل خواهد آورد و در صورت هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا خواهد شد.


نظرات (۱)

۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۰ سجاد مرکبی
آقایان مسؤل اگر کسی نیاز به پول داشته باشه و بخواد سهامشو همان روز بفروشه باید صبر کنه تا هفته ی بعد بشه و دامنه نداشته باشه؟؟ واقعا این قانون هااااااا مسخرن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی