---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی شهریور ۱۳۹۴ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است


در نماد خاذین شنیده می شود این شرکت برنامه افزایش سرمایه ای برای سال جاری پیش رو دارد .

در گروه لاستیک و پلاستیک نمادهای این گروه بدلیل کاهش قیمت جهانی لاستیک با تعدیل منفی رو به رو می باشند .

شرکت پارس خودرو تک سهم نوسانی صنعت خودرو درحالی که از ماه های گذشته با زمزمه هایی مبنی بر انجام مذاکرات برای فروش سهام به رنو و انعقاد قراردادهای جدید و صف خرید بیش از 6 میلیون سهمی مواجه شده که ناصر آقامحمدی امروز در مراسم آغاز خط تولید خودروی ساندرو از وجود ظرفیت تولید 300 هزار دستگاه در این شرکت خبر داد.

موسسه اعتباری عسکریه که با نماد "وعسکر" و کشف قیمت 187 تومانی هر سهم از 26 آبان 92 در بازار پایه فرابورس حضور دارد، درصدد افزایش سرمایه 120 درصدی برآمده و گزارش توجیهی این برنامه را به سازمان بورس ارسال کرده تا درصورت تایید و صدور مجوز ، عملیاتی شود .

در پی تصویب 24 تیر سال جاری هیات مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مبنی بر افزایش سرمایه ۱۰۱ درصدی از محل سود انباشته و تهیه گزارش توجیهی ، گزارش تایید شده حسابرس و بازرس قانونی به سازمان بورس ارسال شد تا یک قدم دیگر برای این تصمیم برداشته شود.

وحیدرضا باختری در مطلبی با عنوان مروری بر اجرای یک قانون پنج ساله آزمایشی، دلایل رقابت شرکت های در فروش بیمه شخص ثالث را اعلام کرد و از زیان هنگفت هزار و 164 میلیارد تومانی شرکت های بیمه در سال 92 از این نوع عملیات بیمه خبر داد .

  • شنیده ها از برنامه کاذر برای عرضه سهام شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در بورس حکایت دارد.
  • خبرها از این گروه قند و شکر حکایت از آن دارد که افزایش نرخ ۱۴درصدی قیمت قند و شکر صورت نخواهد پذیرفت این در حالیست که اکثر نمادهای گروه این افزایش نرخ را در صورتهای مالی خود پیش بینی کرده اند که در اینصورت در این گروه تعدیل مثبت رخ نخواهد داد .

 شبندر

ادامه موج 2 الیوت

شرکت 1500 میلیارد تومانی فولاد هرمزگان که به عنوان دومین عرضه اولیه سال از 19 فرورین وارد بازار سهام شده ، طی دو روز اخیر با رشد قیمت و صف خرید همراه شده است. به همین دلیل مسئولان سازمان بورس از مدیران این شرکت خواهان ارایه توضیحاتی شدند.

محمد صادق دبیری گفت: حسب درخواست شرکت های کارگزاری مبنی بر امکان فریز سهام خریداری شده برای مشتریان اعتباری، شرکت سپرده گذاری مرکزی وفق دستورالعمل مربوطه این امکان را برای کارگزاران مهیا کرده است.براین اساس مشتریان نمی توانند برای فروش سهام فریز شده، کارگزار ناظر خویش را تغییر دهند اما کارگزاران توجه داشته باشند که 'فریز' بدیل 'توثیق' و 'توقیف' نبوده و فقط مانع تغییر کارگزار ناظر است.