---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مهر ۱۳۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است


شستا
سرمایه گذاری تامین اجتماعی از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه 78 درصدی خبر داد. "شستا" اعلام کرد: به استناد مصوبه 27 مهر، هیات مدیره با افزایش سرمایه از 8 به 14.2 هزار میلیارد تومان معادل 78 درصد از محل اندوخته سرمایه ای با هدف مشارکت در افزایش سرمایه هلدینگ های تابعه موافقت کرد و تصویب آن را منوط به ارائه گزارش توجیهی افزایش سرمایه و اخذ گزارش حسابرس و بازرس قانونی به هیات مدیره کردند.
دکوثر
شرکت داروسازی کوثر از برنامه افزایش سرمایه 233 درصدی خبر داد. "دکوثر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 54 به 180 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته و صرف  اصلاح ساختار مالی با هدف تامین بخشی از سرمایه در گردش خواهد شد.
افق
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با انتشار صورت های مالی نیمه نخست سال، ۹۸۰ تومان سود به ازای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش نشان می دهد.

دی
بانک دی از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 3884 درصدی خبر داد."دی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 640 میلیارد تومان به 25.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف خروج از شمولیت ماده 141 لایحه قانون تجارت و بهبود ساختار مالی شود.

ونیکی
سرمایه گذاری ملی ایران زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد."ونیکی" ساعت 14 روز چهارشنبه 7 آبان در محل تقاطع بزرگراه چمران و جلال آل احمد، زیر پل گیشا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای افزایش سرمایه 150 درصدی از محل سود انباشته، تصمیم گیری می کند.سرمایه گذاری ملی سرمایه فعلی را از 700 میلیارد تومان به 1.75 هزار میلیارد تومان می رسد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

کدما

انعقاد قرارداد فروش 500 تن کنسانتره سرب شرکت معدنی دماوند در تاریخ  1399/06/27 با یک شرکت خارجی.

وامید
سرمایه گذاری امید از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 233 درصدی خبر داد."وامید" درصدد است سرمایه فعلی را از 3 به 10 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این هلدینگ بورسی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا صرف جبران مخارج بابت سرمایه گذاری های انجام شده، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و انجام سرمایه گذاری جدید شود.

فزرین
شرکت زرین معدن آسیا از برنامه افزایش سرمایه 85 درصدی خبر داد."فزرین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 65 به 120 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و برای جبران مخارج صورت گرفته بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر (توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد)و اجرای طرح خرید کامیون جهت توسعه فعالیت عملیاتی اعمال می شود.

دعبید

شرکت داروسازی عبیدی اقدام به تولید و عرضه فاویپیراویر کرد. این شرکت با توجه به شیوع بیماری آنفولانزا همزمان با بیماری کووید-19 اقدام به تولید و عرضه داروی فاویپیراویر با نام تجاری Cytovex کرد.

خمهر
شرکت مهرکام پارس از برنامه افزایش سرمایه 256 درصدی خبر داد."خمهر" در نظر دارد 476.5 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل تجدید ارزیابی دارایی ها و مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش شود.

تمحرکه

شرکت ماشین سازی نیرومحرکه با تصمیم هیات پذیرش به دلیل شمولیت ماده 141 قانون تجارت برای سه سال متوالی و عدم ارائه برنامه عملیاتی و تولیدی مشخص برای بهبود وضعیت پس از 18 سال از بورس اخراج شد.