---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی خرداد ۱۳۹۶ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۳۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار2

مداران

شنیده ها از وصول  شدن  مطالبات  12 ساله این شرکت طی  سالجاری حکایت  دارد

حق تقدم سایپا

امروز آخرین روز داد و ستد سهام حق تقدم سایپا خواهد بود که مربوط به افزایش سرمایه  مرحله دوم و 1255 درصدی است

با صدور اطلاعیه مدیر عملیات بازار و اعضا فرابورس، مقرر شده 10 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس در بازار دوم فرابورس عرضه شود.

در حالی نماد مواد ویژه لیا از 6 بهمن سال گذشته به دلیل ابهام در اطلاعات بسته است که این شرکت فرابورسی با رشد 451 درصدی قیمت از 10 شهریور سال پیش تا قبل از توقف نماد، یکی از سهام شگفتی ساز و بهترین های بازار سهام بود.

این در حالی است که "شلیا" طبق مصوبه 5 بهمن هیات مدیره، در نظر دارد سرمایه اسمی بیش از 8 میلیارد تومانی را از محل آورده نقدی و سود انباشته به 48.4 میلیارد تومان برساند.

شنیده ها و شایعات بازار3

خساپا
گروه صنعتی سایپا قرار است به عنوان اولین تولیدکننده موتورسیکلت‌های برقی در کشور با سرمایه‌گذاری مشترک با شریک چینی خود، اولین خط تولید موتورسیکلت‌های برقی را ایجاد کند

بیسکویت‌ گرجی‌

امروز نماد شرکت بیسکویت‌ گرجی‌ به دلیل در پیش رو بودن مجمع سالانه بسته می شود.

شرکت تولید و صادرات ریشمک با سرمایه ۱۱.۴ میلیارد تومانی و برنامه افزایش سرمایه ۱۶۱ درصدی از دو محل جذاب در بازار دوم معاملات فرابورس، درج و در نوبت عرضه اولیه ایستاد.

آکنتور
شایعات از بازخرید سهام سرمایه  گذاران این شرکت توسط سهامدار عمده در قیمت 5300 تومان در آینده نزدیک  حکایت دارد

کماسه
خبرها از فروش ملک این شرکت در خیابان سهروردی حکایت دارد
رکیش

خبرها از اعلام آمادگی این شرکت برای  حضور درپروژه صندوق های  فروشگاهی حکایت دارد


وقوام
شایعات از افزایش سرمایه این بانک از  محل تجدیدارزیابی ها حکایت دارد

صنایع‌ شیمیایی‌ فارس‌

طبق اعلام قبلی برای برگزاری مجمع سالانه صنایع‌ شیمیایی‌ فارس‌ برای روز سه شنبه جاری ، نماد این شرکت در پایان معاملات امروز بسته می شود.

مدیرعامل گل گهر ،ناصر تقی زاده در پاسخ به این سوال که شنیده شده گل گهر در حال بررسی برنامه خرید یک معدن سنگ آهن در استرالیا است، به ماین نیوز گفت : بله همینطور است اما هم‌اکنون در حال بررسی این گزینه هستیم و با جمعی از فولادسازان نیز در این زمینه رایزنی کرده‌ایم اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.
فولکس و ماموت در حالی به دنبال شراکت با یکدیگر هستند که طرف آلمانی شرطی سنگین و عجیب را برای مشارکت با ماموتی ها در نظر گرفته است.

فاذر

شنیده ها از قراداد  فاذر با یک شرکت چینی برای  توسعه نیروگاه بیستون  حکایت دارد

سرمایه‌گذاری‌ توکا فولاد

مجمع سالانه شرکت سرمایه‌گذاری‌ توکا فولاد دوشنبه جاری  برگزار می شود. به همین دلیل نماد این شرکت در پایان معاملات امروز بسته می شود.