---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی تیر ۱۳۹۶ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

رتاپ

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با اعلام راه اندازی سرویس کارت به کارت در اپلیکیشن تاپ، اظهار داشت: با این رویداد کاربران می توانند از بانک های مبدا تحت پوشش به کلیه بانک های عضو شتاب کارت به کارت کنند. در حال حاضر بانک های مبدا تحت پوشش شامل بانک های سینا، دی، شهر، پارسیان ، پست بانک و حکمت ایرانیان هستند.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی کوئیک در مدل‌های مختلف آن به قیمت بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.

پرداخت

حضور پرداخت در بورس و کشف قیمت مناسب آن منجر به بهبود وضعیت صنعت و شرکت های همگروه شده و شرکت های داده پردازی ،کارت اعتباری ایران کیش با صف خرید و دو سهم ایران ارقام و تجارت الکترونیک پارسیان هم با افزایش قیمت روبرو شده اند.

غمارگ

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم مارگارین است

مدیر مالی بانک ملت، کاظم چاووشی درباره شایعه و خبر فروش ملک تجاری – اداری بانک ملت به نام "برج جام ملت" که در شبکه های اجتماعی مطرح شده ، اظهار داشت: تاکنون مشتریان مختلف  چندین بار تفاهم نامه با شرکت ساختمانی بانکی امضا کرده اند، اما قرارداد پس از پرداخت 20 درصد از پول ملک به سمت اجرایی شدن و تنفیذ خواهد رفت.

شنیده ها و شایعات بازار2

ایران خودرو

در پایان معاملات امروز نماد ایران خودرو، بسته می شود تا امکان برگزاری مجمع در روزهای آخر هفته جاری فراهم شود.شنیده هایی از تعدیل خودرو را داریم که شنیده میشود خودرو با تعدیل بیش از 50 درصدی به تابلوی معاملات بازخواهد گشت

بانک آینده

بانک مرکزی، مجوز افزایش سرمایه 87.5 درصدی بانک آینده را صادر کرد تا این بانک اماده ارتقا سرمایه از 1.6 به 3 هزار میلیارد تومان شود.

شنیده ها و شایعات بازار3

فولاد مبارکه

در پایان معاملات امروز نماد شرکت فولاد مبارکه بسته می شود.مجمع سالانه این شرکت چهارشنبه جاری برگزار خواهد شد.

سهام عدالت

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بازگشت ۷ پالایشگاه به پرتفوی سهام عدالت خبر داد و گفت: هیات تطبیق مصوبات،مصوبه خروج این شرکت ها را مغایر قانون اعلام کرد.

روز سه شنبه جاری 27 تیر ماه ، 5 درصد سهام "پرداخت" در بورس عرضه اولیه شود که نخستین عرضه اولیه سال 96 خواهد بود.

در این عرضه که به روش ثبت سفارش و توسط کارگزاری بانک ملت انجام خواهد شد، 47 میلیون و 500 هزار سهم معادل 5 درصد برای عموم واگذار می شود .

عرضه اولیه
شنیده ها از  عرضه اولیه به  پرداخت ملت در 3شنبه هفته  جاری حکایت دارد

فولاد آلیاژی ایران

در پایان معاملات امروز ، نماد فولاد آلیاژی ایران، بسته می شود.این شرکت برای روز سه شنبه جاری آماده برگزاری مجمع سالانه می شود.

مذاکرات با رنو

معاون برنامه‌ریزی ایدرو با اعلام علت طولانی شدن روند مذاکرات با رنو برای عقد قرارداد، از نتیجه نهایی این قرارداد تا پایان دولت یازدهم خبر داد.

بیمه آسیا

نماد بیمه آسیا در پایان معاملات امروز با توقف نماد روبرو شده تا زمینه برگزاری مجمع سالانه دوشنبه جاری را فراهم کنند.

مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان با اعلام خرید150هزار دستگاه پایانه فروشگاهی از صدور کارت اعتباری بین المللی با امکان برداشت از عابربانک 170 کشور و از طریق قرارداد بانک پارسیان با شرکت خارجی خبر داد.