---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مهر ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار3

شراز
پالایشگاه شیراز از برنامه افزایش سرمایه ۹۷۰ درصدی  خبر داد .شراز" اعلام کرد : پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت ( از 102 میلیارد تومان به 1.1 هزار میلیارد تومان ) مورد موافقت هیات مدیره قرار گرفته و در صورت تغییر مبلغ افزایش سرمایه ، فوری به اطلاع سهامداران خواهد شد.

دلقما

شرکت دارویی لقمان از برنامه افزایش سرمایه 898 درصدی خبر داد."دلقما" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 67.5 به 673.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف افزایش انضباط مالی، اصلاح و ارتقاء ساختار مالی خواهد شد.

فسرب
شرکت ملی سرب و روی مجوز افزایش سرمایه 3342 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "فسرب" سرمایه فعلی را از 32.2 میلیارد به 1.1 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اجرای مفاد ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی اعمال می شود.

کگل