---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مرداد ۱۳۹۴ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۰۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

در ثنوسا نیز سود اعلام شده است . روند فروش و بهای تمام شده نسبت به سال قبل تغییری نداشته ولی کاهش هزینه های عمومی باعث بهبود وضعیت شده و در نهایت زیان ۳۱ ریالی به سود ۱۴ ریالی رسید و البته خبری هم از تقسیم سود نیست
وساخت موفق شده با رشدی ۲۶% سود خود را از ۶۸ ریال به ۸۶ ریال افزایش دهد .

شرکت عمران و توسعه فارس درحالی سود هر سهم سال مالی شهریور 94 را 395 ریال پیش بینی کرده که این شرکت 59.8 میلیارد تومانی امروز اولین سود هر سهم سال مالی آینده را با 19 درصد رشد 470 ریال اعلام کرد.

رشد روزهای اخیر سهام این شرکت ها بدون دلیل خاصی و صرفا" به بهانه راه اندازی بورس مسکن باشد و طی آن عده ایی از نوسان گیران با چند میلیارد تومان نقدینگی به این گروه ورود کرده باشند. با این اوصاف روند رشد هیجانی شرکت های ساختمانی زود گذر بوده و پایدار نخواهد ماند .

شرکت فولاد آلیاژی ایران که با سرمایه 416 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد، طی 4 ماه نخست سال قادر به صادرات بیش از 6 هزار و 150 تن فولاد آلیاژی به ارزش حدود 3 میلیون و 100 هزار دلار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد 9 درصدی صادرات دارد.

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران که طی یک ماه اخیر با کاهش 7.5 درصدی قیمت ( از 158 به 149 تومان ) روبرو بوده، گزارش توجیهی افزایش سرمایه 100 درصدی را آماده و منتظر صدور مجوز سازمان بورس است.

خبرها از قشنیا حمایت از این دارد که مبلغ ۱۵ ریال سود به ازای هر سهم برای سال مالی منتهی به شهریور ماه ۹۵ پیش بینی نموده است .

در نماد سدشت شنیده ها حاکی از برگزاری مجمع این نماد برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) نیز که طی 18 روز کاری مرداد ماه بورس با افت 18 درصدی قیمت هر سهم همراه بوده در صدد افزایش سرمایه 150 درصدی برآمده که در راستای ضوابط و قوانین سازمان بورس و همچنین اصلاح ساختار مالی است.

شرکت 20 میلیارد تومانی قند نیشابور هم که یک سال اخیر با بازدهی منفی 40 درصدی مواجه شده، در برابر زیان 148 ریالی سال مالی منتهی به 31 شهریور 94  اقدام به

  شنیده ها حاکی از انتظارات از تعدیل منفی مجدد عایدی هر سهم شتران در گزارشات ادواری با توجه به لحاظ نمودن نرخ کاذب 16،482 ریالی فروش بنزین در بودجه شرکت و عدم امکان دستیابی به مبلغ فروش بودجه شده می باشد.
  کهمدا مدیر عامل شرکت شیشه همدان: اتفاق

 افزایش سرمایه یکی از روش های مطلوب تأمین مالی برای شرکت هاست که ریسک بدهی کمتری را در مقایسه با سایر روش های تأمین مالی همچون دریافت تسهیلات از شعبه بانکی و انتشار انواع اوراق بدهی ایجاد می کند. اما چنانچه این روش با مدیریت صحیح به کار گرفته نشود، نه تنها سودی به حال سهامدار نخواهد داشت، بلکه می تواند همچون کلاهی گشاد باشد که به سر آنها می رود تا نتیجه ای به جز کاهش سرمایه و از دست رفتن ثروت مالکان شرکت را در پی نداشته باشد.