---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مهر ۱۳۹۵ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۰۵ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید

چکارن
خبرها حاکى از فروش قطعى زمین مشترک چکارن و سدید میباشد که خریدار از زیر مجموعه سدید میباشد .

 وپترو
شایعات از فروش دارایی ها در این شرکت حکایت دارد
کگل
شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در گزارش های جدید حکایت دارد

فولاد خوزستان درحالی اردیبشهت سال جاری و دو سال بعد از خرید بلوک ۲۸.۵ درصدی سنگ آهن مرکزی اقدام به برگشت این بلوک به سازمان تامین اجتماعی به دلیل رای هیات وزیران کرد که بعد از تعدیل خیره کننده 565 درصدی سود در سه ماه اول سال جاری ( از 23 به 153 ریال) در عملکرد 6 ماهه نیز اقدام به تعدیل سود دیگری کرد و با توقف نماد روبرو شد.

شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود که با سرمایه 8.4 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس حضور دارد، امروز اقدام به انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه کرد.

در حالی موضوع تولید انبوه ریلی ملی ذوب آهن از ماه ها پیش مطرح و با کش و قوس هایی مانند مواضع مدیرعامل راه آهن مبنی بر خرید 50 هزار تن ریل هندی و بدهی 200 میلیارد تومانی و عدم تولید حتی یک شاخه ریل توسط ذوب آهن همراه بود که دیروز این موضوع با امضاء رسمی قرارداد بین دو طرف ، نهایی شد.

شرکت تراکتور سازی ایران بعد از اتمام معاملات امروز از تعدیل سود مثبت سود هر سهم سال مالی اسفند 95 خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

شنیده ها و شایعات بازار2



کطبس-کشرق-کپرور

شنیده هایى مبنى بر تصمیم دولت در رابطه با آزاد شدن صادرات زغال سنگ به گوش میرسد .

تایرا

تایرا شنیده ها حاکى از آن است که شرکت کروز در تلاش است سهم خود را افزایش دهد و وارد هیئت مدیره شود.

یک مقام آگاه صنعتی در آلمان گفت که نمایندگانی از شرکت زیمنس نیز به ایران سفر می کنند و انتظار می رود قراردادی در زمینه فناوری ریلی و فروش قطارهای ICE3 به ارزش بیش از دومیلیارد یورو به امضا برسانند.
منابع آگاه صنعتی در آلمان گفتند که زیمنس از مدت ها پیش با ایران در زمینه فناوری ریلی و فروش این قطارها در مذاکره بوده است.

در پی عرضه اولیه دیروز 60 میلیون سهم شرکت آسان پرداخت و تخصیص 40 میلیون سهم به کارکنان این شرکت 100 میلیارد تومانی دانش بنیان با کشف 9999 ریالی هر سهم، ترکیب خریداران حقیقی و حقوقی 82 میلیون و 560 هزار سهم "آپ" توسط معاونت بازار شرکت بورس اعلام شد.

شرکت آبسال از اواسط شهریور ماه تاکنون بازدهی بیش از 70 درصدی برای سهامدارنش ثبت کرده که این رشد قیمتی سهم با شایعاتی همچون واگذاری دارایی شرکت و تعدیل مثبت سود هر سهم از این محل همراه شده است.