---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار 10 آذر :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران قصد دارد زمین در محله چهاردانگه را به‌فروش برساند. براساس شنیده‌ها در سطح بازار، هماهنگی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است و به ‌زودی به فروش می‌رسد.

شنیده شده که شاراک اقدام به فروش یکی از زیرمجموعه های خود به نام پتروشیمیران نموده است و از این محل تعدیل ۶۵ تومانی هر سهم را به دنبال خواهد داشت.

براساس شنیده‌ها مدیران بانک دی با پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر ادغام موسسه غیرمجاز افضل توس با این بانک مخالفت کرده‌اند.

براساس شنیده‌ها فولای قصد افزایش سرمایه دارد. این افزایش سرمایه طی ۳مرحله و به میزان ۵۵۰درصد است. شرکت صنایع فولادی آلیاژی یزد قصد دارد مرحله اول این افزایش سرمایه را تا پایان سال جاری پس از اخذ مجوز آن عملیاتی کند.

در نماد ثپردیس شنیده ها حاکی از ارسال افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی این نماد به حسابرس و بازرس می باشد .


براساس اخبار واصله از بازار خبرها از کتوکا حاکی از این میباشد که شاید این نماد تعدیل مثبت ۴۰ درصدی داشته باشد.


براساس اخبار واصله از بازار خبرها از خوساز حکایت از افزایش سرمایه در این نماد را دارد که در ۱۶ آذر مجمع این شرکت در این خصوص برگزار خواهد شد.


براساس اخبار واصله از بازار در خصوص نماد غمارگ شنیده ها حاکی از آن میباشد که با کاهش قیمت انواع روغن خوراکی و دانه های روغنی در بازارهای جهانی و داخلی احتمال کاهش سودآوری در سال ۹۵ در این نماد وجود دارد.


براساس شایعات بازار چون خدیزل بالای ۳۰۰ تومان عرضه شده است توان رشد مناسب را ندارد و بسرعت صف آنداده خواهد شد.


براساس اخبار واصله از بازار خبرهایی از بستن قرارداد شرکت لکما با زیمنس آلمان به گوش میرسد.


براساس اخبار واصله از بازار شنیده هایی از وملت حاکی از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی در این نماد میباشد همچنین شنیده هایی از پیگیری شرکت برای فروش یا ساخت زمین چاتانوگا میباشد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی