---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی شهریور ۱۳۹۸ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه"بجهرم"

چهارشنبه ۳ مهر، یک میلیارد و 200 میلیون سهم شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم با محدوده قیمتی هرسهم 190 تا 199 تومان و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 2400 سهم از طریق کارگزاری بانک سپه واگذار می شود.

بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر از برنامه افزایش سرمایه 60 درصدی از دو محل خبر داد."کوثر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 250 به 400 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس درصورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و اندوخته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار حساب شود.

شنیده ها و شایعات بازار2

ایران خودرو و ساپیا

شورای نگهبان با فروش بیش از ۱۴ و ۱۷ درصد از سهام ایران خودرو و ساپیا مخالفت و اعلام کرد دولت باید سهام این دو شرکت‌ را حفظ و همچنان صنعت خودرو حضور داشته باشد.

لکما

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از درخواست ارتقا از بازار پایه به بازار دوم فرابورس خبر داد.

کرازی

کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی برنامه افزایش سرمایه 41 درصدی از محل سود انباشته را اعلام کرد.

ساپیا

یک شرکت خودروساز آفریقای از واردات و مونتاژ چند محصول ساپیا و صادرات به 14 کشور قاره خبر داد.در مرحله اول ، محصول کوئیک کراس اُوِر و نوع هاچ بَک سایپا در ژوهانسبورگ ، مونتاژ و در مرحله بعد دیگر محصولات مانند وانت، پروجکت 2012، تیبا و ساینا وارد بازار خودروهای ارزان آفریقا خواهد شد.سایپا

عرضه اولیه رنیک

عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت جنرال مکانیک  چهارشنبه 13 شهریور در بازار دوم معاملات بورس تهران انجام خواهد شد.در این رویداد 100 میلیون سهم "رنیک" با دامنه قیمت 785 تا 790 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 300 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی عرضه اولیه می شود.

انرژی

بورس انرژی سه شنبه در اقدامی کم سابقه شاهد عرضه شش محموله صادراتی گاز مایع به حجم ۶۱ هزار تن در رینگ بین الملل است.

افزایش سرمایه 62 درصدی فولاد

فولاد مبارکه اصفهان در نظر دارد سرمایه اسمی 13 هزار میلیارد تومانی را از محل سود انباشته به 21 هزار میلیارد تومان برساند و صرف تامین مخارج انجام شده بابت تکمیل طرح های در دست اجرا و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های فرعی و وابسته و حفظ و تقویت سرمایه در گردش شرکت به منظور تامین و ذخیره الکترود مورد نیاز و تامین مکفی ذخیره سنگ آهن کند.

راه اندازى تابلوهای زرد، نارنجی و قرمز بازار پایه
مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس فرابورس طی اطلاعیه ای به کارگزاران اعلام کرد: پیرو اطلاعیه 6 اسفند 97 و 4 شهریور ماه درخصوص مقررات جدید بازار پایه فرابورس منتشره در وب سایت رسمی این شرکت به منظور راه اندازى تابلوهای زرد، نارنجی و قرمز بازار پایه، معاملات کلیه نمادهاى مندرج در تابلوهای مذکور در پایان جلسه معاملاتی روز چهارشنبه 13 شهریور متوقف و پس از انجام عملیات فنى و انتقال به تابلوهای مربوطه در روز دوشنبه 25 شهریور مجدداً قابل معامله خواهند بود.
صدرا
شرکت صدرا ،برنامه افزایش سرمایه ۱۶۶۶ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها داد.