---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی تیر ۱۳۹۴ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شرکت لاستیک سهند که طی سال جاری با نوسان قیمتی 400 تا 540 تومانی هر سهم مواجه شده، امروز با افزایش 5 درصدی قیمت و صف خرید 1.2 میلیون سهمی روبرو شد.

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

و ساخت و ثنوسا

دو شرکت بورسی نوسازی‌ و ساختمان‌ تهران‌ و سرمایه گذاری ساختمان ایران با کاهش شدید سود هر سهم سال مالی جاری به دلیل تقسیم سود 22 تومانی بانک اقتصاد نوین مواجه شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۷

بیمه البرز که در مجمع سالانه 26 خرداد سال جاری اقدام به تقسیم سود 46 ریالی هر سهم کرده ، در صدد افزایش سرمایه 11 درصدی برآمده است.

براساس این گزارش، افزایش سرمایه 60 میلیارد تومانی " البرز" که از محل سود انباشته اعمال خواهد شد، از سوی هیات مدیره تهیه و به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بنابراین در صورت صدور مجوز سازمان بورس، این افزایش سرمایه نهایی و اعمال می شود تا در این صورت سرمایه اسمی بیمه البرز به 400 میلیارد تومان خواهد رسید.

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید

 شنیده ها از فلوله خبر از دریافت قریب الوقوع مطالبات این شرکت دارد . بخشی از این مطالبات

شنیده ها از گروه حمل و نقل حکایت از این دارد که مدیران و شرکت های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از لیست تحریم ها خارج شدند.

۸- شنیده ها از وانصار حکایت از افزایش سرمایه ۱۸۰ درصدی در این نماد را دارد

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

کاذر

شنیده ها از کاذر حکایت از این دارد که افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از انباشته برای این نماد به تصویب رسیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۰

هفته گذشته که به دلیل اعلام توافق هسته ایی، حساس ترین هفته سیاسی بورس در ۱۲ سال بود، سهام ۱۸ شرکت خودرویی، بانکی، پالایشی و تک سهم در زمره مقبول ترین و پرطرفدارترین ها بودند.

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ب.ظ

دلیل منفی شدن بازار چیست؟

اولین عامل در تحلیل درست و دستیابی به یک احتمال قوی، نگاه غیر اریب به واقعیات بازار است. اینکه توهم توطئه داشته باشیم و هر رویدادی را با نگاه ایجاد توطئه بنگریم تنها منجر به فریب دادن خودمان می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۲