---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مهر ۱۳۹۷ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دلار پتروشیمی ها

معاون هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس گفت: طبق آخرین آمار، شرکت‌های پتروشیمی دلار را به قیمت ۷۷۰۰ تومان در نیما به فروش می‌رسانند.
سرمایه گذاری امید

سرمایه گذاری امید برای فروش 3 قطعه زمین واقع در خیابان شهید بهشتی جنب سینما آزادی اقدام به برگزاری مزایده با شرایط نقدی کرد.

عرضه اولیه زپارس
سهام شرکت کشت و صنعت دامپروری پارس در روز 4 شنبه 25 مهر در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود. محدوده قیمت هر سهم "زپارس" بین 320 تا 350 تومان بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به خرید حداکثر 300 سهم خواهد بود.

عرضه اولیه داروسازی آوه سینا

شرکت داروسازی آوه سینا که اولین شرکت ایرانی قادر به ثبت اختراع در آمریکا و اروپا است، آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام در روز دوشنبه 23 مهر می شود.محدوده قیمت هر سهم "داوه" بین 300 تا 330 تومان بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به خرید حداکثر 700 سهم خواهد بود.
عرضه اولیه زپارس
10 درصد از سهام شرکت کشت و صنعت دامپروری پارس با سرمایه 32.5 میلیارد تومانی معادل 32 میلیون و 534 هزار سهم احتمالا در روز 4 شنبه 25 مهر در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود. محدوده قیمت هر سهم "زپارس" بین 320 تا 350 تومان بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به خرید حداکثر 300 سهم خواهد بود.

فملی
شرکت ملی مس از موافقت حسابرس با افزایش سرمایه ۳۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داد.

عرضه اولیه"زپارس"

مدیر پذیرش بورس تهران با اشاره به تکمیل حدود ۱۰۰ درصدی مدارک کشت و صنعت دامپروری پارس، از احتمال اعلام اطلاعیه عرضه در این هفته خبر داد.

شنفت

تعدیل مثبت 50 درصدی سود هر سهم این شرکت از 942 به 1417 ریال که ناشی از افزایش حاشیه سود ناخالص به دلیل افزایش نرخ ارز، افزایش نرخ فروش محصولات داخلی، مصرف موجودی ابتدای دوره که ارزان بوده و کاهش هزینه های اداری و مالی سود ناشی از تسعیر ارز حاصل از فروش صادراتی است.

صادرات نفت ایران
یک مقام آمریکایی از بررسی فعالانه دولت ترامپ برای صدور معافیت‌های تحریمی برای کشورهایی خبر داد که صادرات نفت از ایران را کاهش دهند.
ذخیره ۱۰۰ میلیارد دلاری

معاون اسبق بانک مرکزی گفت: به فرض قطع درآمد نفتی ، ایران با ذخیره ۱۰۰ میلیارد دلاری تا ۳ سال کشور مشکل نخواهد داشت.

قند نیشابور

سود هر سهم شرکت بورسی قند نیشابور برای سال مالی جاری ۲۹ درصد بیشتر شد.

شنیده ها و شایعات بازار3

نرخ ارز
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ریسک زیاد خرید ارز به علت قیمت های غیر واقعی، پیش بینی کرد نرخ ارز با سقوط آزاد روبرو شود.
ولوو

سفیر سوئد در تهران خروج خودروسازی ولوو از ایران را تکذیب کرد و گفت: شرکت‌های تحت تحریم به‌دنبال راه‌حل حقوقی برای بازگشت هستند.

شنیده ها و شایعات بازار2

ولوو

شرکت ولوو اعلام کرد: به دلیل ناتوانی در دریافت پول قطعات فرستاده شده به ایران مونتاژ کامیون در ایران را متوقف کرده است.

پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی از صادرات 12 میلیارد دلاری پتروشیمی ها خبر داد و گفت: تمام پتروشیمی ها ارز خود را در بازار ثانویه عرضه می کنند .

عرضه اولیه"زدشت"

شرکت کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرم دره با نماد "زدشت" در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیر گروه کشاورزی دامپروری و خدمات وابسته به عنوان صد و سومین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا پس