---------------------------------- ---------------------------------- زمان عرضه اولیه"برکت" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

در پی درج هلدینگ دارویی برکت با نماد "برکت" در فهرست نرخ‌های بازار دوم معاملات بورس، دیروز جلسه معارفه این هلدینگ 340 میلیارد تومانی با حضور مدیران ارشد و سهامدار عمده برگزار شد تا این شرکت آماده عرضه اولیه 10 درصد سهام برای 10 روز آینده باشد.

این هلدینگ سود هر سهم اسفند جاری را 280 ریال در نظر گرفته و برای سال مالی 96 نیز سود 307 ریالی را پیش بینی کرده است.

شرکت در حال حاضر با سرمایه 340 میلیارد تومانی با هدف توسعه و ارائه محصولات پیشرفته دارویی در حال فعالیت است، گروه دارویی برکت تاکنون وارد حوزه تجهیزات پزشکی نشده اما در برنامه 5 ساله قرار است به این بخش نیز ورود پیدا کند.

وضعیت دارایی های شرکت با میانگین رشد 15 درصدی، 1900 میلیارد تومان و در سال 94 به حدود 2 هزار میلیارد تومان رسیده است. همچنین سود شرکت در سال 94 به 48 میلیارد تومان رسید و با رشد 4 درصدی در 6 ماهه اول سال همراه بوده است.

گروه دارویی برکت زنجیره کاملی در تولید دارو از مواد اولیه و شرکت های بازرگانی و پخش و سهام غیرمدیریتی و صندوق تحقیق و توسعه دارد و شرکت اعتلای البرز که در حوزه سرمایه گذاری فعال است در بازار سرمایه حضور دارد

قیمت عرضه اولیه سهام گروه دارویی برکت توسط مسئولین شرکت با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته حدود ٢٥٠ تومان برآورد و اعلام شد البته با قیمتهایی پایین تر عرضه خواهد شد و با توجه به صحبت های انجام شده به نظر می رسد  قیمت عرضه حدود ٢٠٠ تومان باشد.

در خصوص زمان عرضه اولیه نیز مسئولین گفتند: حدود 10 روز آینده عرضه اولیه انجام خواهد شد و پس از عرضه 10 درصدی ، درصورت کشش بازار،‌ در ادامه امکان عرضه مجدد وجود خواهد داشت.

برنامه افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران وجود دارد و در حال حاضر شرکت در حال طی مراحل اداری آن است.  پیش بینی می شود در بلند مدت سرمایه شرکت به 640 میلیارد تومان برسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی