---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی فروردين ۱۳۹۶ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۳۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

اگرچه به‌واسطه توافق هسته‌ای و اجرایی شدن برجام، چند خودروساز خارجی راهی ایران شده و اقدام به عقد قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شرکت‌های داخلی کردند، با این حال تا به امروز تنها قرارداد ایران خودرو و پژو عملیاتی شده و باقی آنها در صف انتظار هستند.

تولید ایران‌خودرو و سایپا در سال ٩٢، ٥٠ درصد کمتر از بهترین حالت تولید خودروسازی بوده و با چنین ظرفیتی، دولت یازدهم این دو کارخانه را تحویل گرفت.

همکاران سیستم افزایش سرمایه۸۷ درصدی

شرکت بورسی همکاران سیستم در نظر دارد سرمایه 75 میلیارد تومانی سود هر سهم را با 87 درصد افزایش به 140 میلیارد تومان برساند.این افزایش سرمایه درصورت تایید سازمان بورس از محل سود انباشته و برای تامین مالی مخارج سرمایه‌ای بابت ایجاد فضای کسب و کار مناسب و مطابق با طرح‌های توسعه شرکت عملی خواهد شد.

درحالی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از شهریور 93 درج نماد شده که بعد از عدم عرضه اولیه آن، این شرکت اوایل بهمن سال گذشته به عنوان پانصد و هفتمین شرکت در بازار اول معاملات بورس اوراق تهران درج و آماده عرضه اولیه 10 درصد سهام (700 میلیون سهم) شد.

مشاور خودرویی وزیر صنعت ،با اشاره به ادامه مذاکرات خودرویی با شرکتهای خارجی گفت : مذاکره با خودروسازان خارجی قطع نگردیده و همچنان ادامه دارد اما کمی طولانی است چرا که معمولا قراردادهای بزرگ ،جزء مگاپروژه ها محسوب شده از این رو کمی طولانی تر هستند و باید الزامات قانونی طرفین برای ایجاد جوینت ونچر در نظر گرفته شود تا در جریان مذاکرات به توافق نهایی دست یابند.

کنفدراسیون اتحادیه های توسعه دهنده املاک هند با اعلام اینکه تولید کنندگان سیمان هندی اقدام به افزایش مصنوعی و 60 و 70 درصدی در برخی ایالت ها شده اند، در نظر دارد در صورت عدم مهار افزایش ناگهانی شدید قیمت سیمان اقدام به واردات سیمان از ایران، کره و دیگر کشورها کند.


سمگا

نماد معاملاتی شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران ، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 31/01/1396 در پایان معاملات امروز سه شنبه متوقف می گردد.

افزایش سرمایه 150 درصدی خلنت

لنت ترمز ایران در نظر دارد تا سرمایه 8.8 میلیارد تومانی را از محل آورده نقدی سهامداران و مطالبات و سود انباشته به 20 میلیارد تومان برساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی  (انطباق سرمایه با قوانین تابلوی بازار دوم معاملات بورس) و تامین سرمایه در گردش باشد.

شنیده ها و شایعات بازار3

بکهنوج 

شنیده ها از افزایش سرمایه این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

کفپارس

در پی اتمام سال مالی 30 آذر گذشته فرآورده‌های‌ نسوز پارس‌، این شرکت بورسی زمان برگزاری مجمع سالانه را چهارشنبه جاری تعیین کرد.بر همین اساس در پایان معاملات امروز نماد "کفپارس" متوقف خواهد شد.

تفاهمنامه ای با هدف افزایش شفافیت اطلاعات در بازار سرمایه امضا شد تا شرکت ها همزمان با تایید در کمیته پذیرش بورس، افزون بر دریافت گواهی امضای دیجیتال از آموزش های لازم درباره امکانات و حساسیت های سامانه جامع اطلاع رسانی، فرآیندهای آن و... برخوردار شوند.

احسان دشتیانه معاون فروش و بازاریابی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت:صادرات ذوب آهن اصفهان در سال۹۴ و۹۵ نسبت به ۹۳ از رشد صددر صدی برخوردار بوده است و برنامه داریم صادرات محصولات فولادی طویل را در این شرکت از ۷۰۰ هزار تن سال ۹۵ به یک میلیون تن در سال ۹۶ برسانیم. وی تصریح کرد:در سال ۹۶ سیاست ذوب آهن اصفهان بر صادرات متمرکز است.