---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مهر ۱۳۹۸ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

عرضه اولیه"وآوا"

چهارشنبه اول آبان ، 25 درصد از سهام سرمایه گذاری آوای نوین شامل 150 میلیون سهم با محدوده قیمتی 210 تا 216 تومانی هر سهم و سهمیه 250 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه میشود .
قشهد
شرکت شهد ایران از برنامه افزایش سرمایه 75 درصدی خبر داد."قشهد" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 40 به 70 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.
وتوصا
سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران از برنامه افزایش سرمایه 51 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد.
ماشین سازی اراک و آذرآب

بانک ملت
افزایش سرمایه 160 درصدی بانک از 5 به 13 هزار میلیارد تومان از محل سایر اندوخته ها، تفاوت ناشی از تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی به تصویب هیات مدیره رسیده و مراحل اجرایی آن در دستور کار قرار دارد.
شجم
شرکت پتروشیمی تخت جمشید اعلام کرد: درخواست پذیرش سهام این شرکت در فرابورس طی جلسه ۲۳ مهرماه هیات پذیرش مطرح و با پذیرش در بازار دوم این بورس بصورت مشروط موافقت به عمل آمد و مقرر شد قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ‌های فرابورس و آغاز معاملات، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط "شجم" ارائه شود.این شرکت 450 میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه فرابورس حضور دارد.

غگل
شرکت گلوکوزان از برنامه افزایش سرمایه 3023 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."غگل" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 624.5 میلیارد تومان برساند تا در صورت اعمال ، قادر به اصلاح ساختار مالی شود.
غپاذر
شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از برنامه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی زمین خبر داد.مبلغ افزایش سرمایه پس از تعیین قیمت کارشناسی توسط کارشناسان رسمی دادگستری باید مجدداٌ در هیات مدیره مطرح و مورد تصویب قرار گیرد.

دسانکو

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی از برنامه افزایش سرمایه 12 درصدی خبر داد."دسانکو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 86.1 به 96.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

فولاژ
شرکت فولاد آلیاژی ایران پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده 28 فروردین ماه مبنی بر مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 499 به 600 میلیارد تومان از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته از برنامه مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان 9 درصد خبر داد. "فولاژ" در نظر دارد با هدف اصلاح ساختار مالی برای رساندن سرمایه فعلی از 550 به 600 میلیارد تومان اقدام کند.
بانک ملت
مبلغ خسارت توافق شده با خزانه داری انگلیس وصول شده و طبق محاسبات انجام شده به عنوان درآمد پیش بینی نشده و غیر مستمر و غیر عملیاتی تاثیر مثبتی در حدود ۱۳ تومان بر EPS بانک در سال مالی ۹۸ خواهد داشت.
کفپارس