---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی فروردين ۱۳۹۵ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۹۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

شپلی

در مجمع شپلی در تاریخ ۹۵/۱/۱۸ مقرر شد هیئت مدیره شرکت نسبت به اخذ مجوز افزایش سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و سایر مراجع ذیربط , نسبت به دعوت مجمع فوق العاده صاحبان سهام جهت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارائیها ,آورده سهامداران اقدام نماید

خودروئی ها

طبق اخبار منتشر شده، خودروسازان داخلی در حال واگذاری برخی سایت‌ها و خطوط تولید خود به خارجی‌ها هستند و این به آن معنا است که تمام یا بخشی از ظرفیت تولید آنها در اختیار خریدار خارجی قرار خواهد گرفت. بر این اساس، سایپا بخشی از سهام سایت کاشان خود را به سیتروئن فرانسه واگذار خواهد کرد، سایتی که تیبا و پراید دو محصول پرتیراژ در آن به تولید می‌رسد (دنیای اقتصاد)

همراه

در مجمع همراه ۶۰۲۵ریال به ازای سود نقدی به ازای هرسهم تقسیم شد

شرکت صنعتی و معدنی گل گهر 30 درصد، "ومعادن" 20 درصد، "وامید" 27 درصد و "وغدیر" 22 درصد از سهام گوهر زمین را در اختیار دارد از محل افزایش دارایی های گوهر زمین قطعاً منتفع خواهد شد، اما نکته مهمی که در این بین برای اهالی تالار شیشه ای اثر این امر بر سهامداران این مجموعه، بسیار حائز اهمیت می باشد.

آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ درحالی پیش از این در اوایل آبان و اواخر بهمن سال گذشته برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را مطرح کرده بود که در سومین دفعه این برنامه را تغییر داده و به رغم ایجاد مشکلاتی در افزایش سرمایه 400 درصدی سال 92 ، بار دیگر این موضوع را پیگیری کرده است.

گروه غذائی

خبرها حاکى از واگذارى تسهیلات ارزان قیمت دولت به این گروه جهت پتانسیل صادرات به روسیه میباشد .

ولساپا

شنیده ها حاکى از تعدیل مثبت به سبب افزایش مقدار لیزینگ خودرو در سال ٩۴ به گوش میرسد

پروژه های “کگل”، “کچاد” و “کنور”

در جریان معاملات امروز، بورس بعد از 8 روز منفی مستمر با کاهش فشار فروش و افزایش تقاضای خرید سهام و رشد 919 واحدی شاخص مواجه شد و در انتظار روز مهم چهارشنبه و کم و کیف خرید سهام از سوی اولین صندوق بزرگ اروپایی ماند.

شرکت بیمه کوثر که در بازار عادی فرابورس معامله می شود، با توجه به آیین نامه مصوب شورای عالی بیمه و بیمه مرکزی قصد افزایش سرمایه 78 درصدی را طی سال 95 دارد.
معاون سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با اعلام رویدادهای جدید و مثبت برای دو شرکت گل گهر و چادرملو، از برنامه پذیرش و عرضه اولیه سهام بزرگترین معدن ایران در بورس با سرمایه ۸۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.

جدول حمایت و مقاومت 300 نماد بورسی و فرابورسی به ترتیب حروف الفبا

رئیس بانک مرکزی

تماس تلفنی رئیس جمهور با رئیس بانک مرکزی و عصبانیت روحانی به سیف!(پس از انتشار اظهارت رئیس کل بانک مرکزی در مورد بدعهدی آمریکایی در توافق هسته ای و اذعان وی به اینکه گشایشی در روابط بانکی ایران به وجود نیامده است، شنیده شده که روحانی در تماسی تلفنی او را مواخذه کرده است.)