---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 تیر 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

ایران‌خودرو
ایران‌خودرو برای اولین بار از دریافت خسارت ۱۵۰میلیون یورویی از شرکت فرانسوی پژو و ثبت در صورت های مالی خبر داد.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۲۴۱۶ ریالی به دلار ۱۱۵۷۷۳ ریالی اعلام شد.
بانک ملت
بانک ملت صورت های مالی حسابرسی شده 12 ماهه سال گذشته را منتشر کرد که نسبت به زیان 118 ریالی هر سهم مدت مشابه قبل با افزایش 1951 درصدی همراه شده است .
فولاد، آلومینیوم و مس در فهرست تحریم‌ها
معاون سابق وزیر صنعت درباره مهلت 90 روزه به صنایع و معادن برای بازگشت تحریم ها گفت: این فرصت ماه آینده به پایان می‌رسد و شرکت های معدنی‌ و فلزی مانند فولاد ، آلومینیوم و مس رسما در فهرست تحریم‌های جدید قرار می‌گیرند و شرایط برای صاحبان صنایع سخت‌تر می‌ شود.
ساینا

ساینا مجوز افزایش سرمایه 23 درصدی را گرفت . تامین مالی "ساینا" از محل جذاب سود انباشته و به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

توریل
شرکت توکاریل از برنامه افزایش سرمایه 60 درصدی خبر داد."توریل" در نظر دارد 120 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.تامین مالی این شرکت از محل جذاب سود انباشته و با هدف تکمیل و افزایش ناوگان ریلی اعمال خواهد شد.
شاملا
شرکت معدنی املاح ایران 26 اردیبهشت مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را گرفت اما نتوانست در مهلت قانونی 60 روزه اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده کند و درخواست تمدید کرد . به همین دلیل سازمان بورس با تمدید مهلت استفاده از این مجوز و تا 7 مرداد ماه موافقت کرد."شاملا" می تواند در مجمع فوق العاده نسبت به این افزایش سرمایه شامل 71 درصد از محل سود انباشته و 29 درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ، اقدام کند تا قادر به اجرای طرح توسعه شود.

بورس تهران

بورس تهران با اخذ مجوز افزایش سرمایه 33 درصدی،سرمایه فعلی را از 150 به 200 میلیارد تومان میرساند.19 درصد تامین مالی "بورس" از محل سود انباشته و 14 درصد از محل سایر اندوخته ها اعمال می شود تا قادر به رعایت مصوبه هیات مدیره سازمان بورس مبنی بر تعیین حداقل سرمایه بورس ها باشد.

نفت سپاهان

نفت سپاهان مجوز افزایش سرمایه 471 درصدی را از سازمان بورس گرفت. نفت سپاهان با دریافت این مجوز می تواند جهت بهبود ساختار مالی، حفظ نقدینگی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده، سرمایه فعلی را از 105 به 600 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "شسپا" از محل سود انباشته اعمال می شود.

یارانه تیر

یارانه نقدی تیر ۹۸ از بامداد روز پنج‌شنبه ۲۷ تیرماه قابل برداشت است.

سیمان هرمزگان

سیمان هرمزگان مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سیمان هرمزگان با دریافت مجوز سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی،سرمایه را از مبلغ 54.2 به مبلغ 108.4 میلیارد تومان می رساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی و افزایش ظرفیت تولید اسمی تولید کلینکر از 1.8 به 2.1 میلیون تن در سال شود.

عرضه اولیه نوری
شنبه  22 تیر، 300 میلیون سهم پتروشیمی نوری با محدوده قیمتی 2950 تا 3125 تومان و سهمیه 1000 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس تهران عرضه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی