---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی آذر ۱۳۹۶ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۸ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

عرضه اولیه"وامید"امروز

10 درصد سهام تامین سرمایه امید به عنوان نخستین تامین سرمایه عرضه اولیه می شود که شامل 490 میلیون سهم با محدوده قیمتی 150 تا 160 تومانی هر سهم و سهمیه حداکثری 10 هزار سهم هر کد حقیقی و حقوقی است.این شرکت با سرمایه 490 میلیارد تومانی در اولین پیش بینی درآمد حسابرسی نشده هر سهم سال مالی آذر سال آینده ، سود هر سهم را 237 ریال اعلام کرده بود اما در گزارش جدید،این سود را با تعدیل مثبت یک درصدی ابتدا به 293 و سپس با افزایش 10 درصدی سود خالص به 322 ریال رسانده است


عرضه اولیه امید
در روز چهارشنبه مورخ 29/09/1396 تعداد 490 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت تامین سرمایه امید به عنوان پانصدوهشتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش فعالیت های جنبی واسطه گریهای مالی گروه فعالیت های جنبی واسطه گریهای مالی بجز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی و طبقه فعالیت های جنبی واسطه گریهای مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد امید به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

شتران

پالایشگاه تهران هم به عنوان آخرین شرکت پالایشی سود جدید هر سهم را ۴۴ درصد افزایش داد و آماده بازگشایی نماد شد.

لغو قرارداد رنو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ارائه درخواست۷۰ نفر از نمایندگان درخواست برای لغو قرارداد رنو، به هیات رئیسه و وزارت صنعت خبر داد.

شنیده ها و شایعات بازار3

فاما
خبرهااز افزایش سرمایه 140 درصدی  این شرکت  ازمحل سود انباشته حکایت دارد

بانک ملت

مدیرعامل بانک ملت با تشریح فروش املاک و دارایی های مازاد این بانک در ۸ ماه سال جاری، از واگذاری سهام ۲۰ درصدی در بیمه آسیا در آینده ای نزدیک و عرضه بلوکی به پرداخت ملت خبر داد.

شنیده ها و شایعات بازار2

نفت ایرانول

شرکت فرابورسی نفت ایرانول موفق به تولید روغن کشتی برای نخستین بار در ایران با همکاری شرکت پتروناس شد.

ایران خودرو

نایب‌ رئیس هیات مدیره ایران خودرو با تشریح همکاری های این خودروساز با دیگر کشورها گفت: در آینده نزدیک یک خودروی سواری بنز در کلاس E در ایران تولید خواهیم کرد که در حال نهایی کردن قرارداد هستیم.

تولید گاز مایع

گازپروم روسیه اعلام کرد: برای تولید گاز مایع LNG با وزارت نفت ایران قرارداد امضا کرد.

اطلاعیه مهم به کلیه فعالان محترم بازار سرمایه

با توجه به عملیاتی شدن نسخه بروزرسانی شده سامانه معاملات از روز شنبه مورخ 25/09/1396، ضروری است تمامی سفارشات مشتریان در سامانه معاملات حداکثر تا ساعت 14:30 امروز چهارشنبه از سامانه معاملات حذف گردند. لازم به ذکر است پس از تاریخ فوق امکان دسترسی به سفارشات در سامانه وجود نخواهد داشت.موضوع حذف سفارشات فعال در سامانه معاملات در خصوص بازارهای فرابورس ایران مصداق ندارد و سفارشات فعال در سامانه معاملات در بازارهای فرابورس به قوت خود باقی است.

برجام

مقام های کنگره و کاخ سفید اعلام کردند: همزمان با پایان ضرب الاجل دو ماهه،برنامه‌ای برای بازگرداندن تحریم‌های هسته ای ایران نداشته و قصد دارند بدون هیچ اقدامی از این ضرب‌الاجل عبور کنند.

قیمت نفت

قیمت نفت برنت برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ به بیش از ۶۵ دلار رسید.

پژو ۳۰۱

تولید خودروی پژو ۳۰۱ که جزو خودروهای پرتیراژ خواهد بود، به عنوان دومین محصول شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با ساخت داخل بالای ۵۰ درصد از اسفند آغاز می شود.

ایران خودرو

سرمایه گذاری سمند طی روزهای آینده ،اقدام به عرضه بلوکی ۱۵.۸۵ درصد سهام ایران خودرو در بورس خواهد کرد.

بیت کوین

قیمت بیت کوین که تا زیر 14500 دلار کاهش یافته بود امروز به 16500 دلار افزایش یافته است.
حسیر
خبرها از افزایش سرمایه 52 درصدی این شرکت از محل  آورده  نقدی و سود انباشته  حکایت  دارد

قرارداد “ایدم” و “بنز”

قرارداد ایدم (تولیدکننده موتورهای دیزلی ایران) با شرکت بنز در ادامه همکاری های بنز و ایران خودرو، به زودی به امضا خواهد رسید.

اخابر

شرکت مخابرات، مجوز افزایش سرمایه 10 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا 600 میلیون تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.تامین مالی "اخابر" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اجرای طرح های توسعه و بهسازی و افزایش ظرفیت کسب و کار انجام می شود.

های وب

مدیرعامل "های وب"از ارزش گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی 4 شرکت زیر مجموعه پارس آنلاین خبر داد

عرضه اولیه"سپ"

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه ۱۸۰ میلیارد تومانی در بورس تهران درج شد و در صف عرضه اولیه ایستاد.