---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مرداد ۱۳۹۵ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۶۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

شتوکا
شایعات از فروش بلوک این شرکت توسط سرمایه گذاری توسعه توکا به سرمایه گذاران خارجی درآینده نزدیک حکایت دارد

خاهن
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از محل آورد نفدی شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران

در حالی بازار سهام میزبان شرکت های کشتیرانی مانند کشتیرانی ایران و زیرمجموعه های آن مانند کشتیرانی خزر است که پایگاه خبری کریم ماسیموف نخست‌وزیر قزاقستان اعلام کرد وزارت سرمایه‌گذاری و توسعه قزاقستان در نظر دارد قراردادی با ایران در زمینه ناوگان بازرگانی در دریای خزر در سال 2016 به امضا برساند.

شرکت سالمین که با سرمایه 30 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد و از سال 1353 در زمینه تولید و فروش مواد غذائی از جمله "تی تاپ" و محصولات شیرین عسل فعال است، از واردات ماشین آلات خط تولید یک محصول خبر داد و با افزایش نسبی قیمت سهام روبرو شد.

شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور بعد از افزایش سرمایه 100 درصدی 22 مهر سال گذشته ، اقدام به تامین مالی دیگری به میزان حدود 50 درصد کرد و طی آن به سرمایه اسمی بیش از 2.9 میلیارد تومانی رسید.

در جریان بازدید قائم مقام مدیرعامل شرکت بائو استیل از فولادمبارکه و دیدار با مدیرعامل و معاونان این شرکت و بازدید از خطوط تولید، فرصت های همکاری بین پنجمین فولادساز بزرگ دنیا و بزرگترین شرکت بورس ایران (با سرمایه 7.5 هزار میلیارد تومانی) بررسی شد.

آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ اولین شرکتی بود که در سال جاری قادر به دریافت مجوز افزایش سرمایه کامل و 128 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها شد و با برگزاری مجمع فوق العاده 5 تیر به سرمایه اسمی بیش از 73 میلیارد تومانی رسید.

آرش محبی‌نژاد دبیر انجمن قطعه سازان در خصوص میزان ساخت داخل محصولات جدید پژو که براساس سیاست گذاری وزارت صنعت 40 درصد تعریف شده به تسنیم گفت: هر پروژه‌ای قبل از اجرا یک سیر مطالعاتی و امکان سنجی را طی کرده و سپس به طرحی تجاری تبدیل می‌شود.

شنیده ها و شایعات بازار2


خودرو

ایران خودرو پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۵ را از محل افزایش ۲۰ هزار دستگاهی تیراژ تولید و افزایش فروش اقساطی به ۷۸ ریال افزایش داده است

همراه اول

معاون مالی شرکت ارتباطات سیار گفت: سرمایه گذاران خارجی از جمله اروپایی ها درخواست مشارکت با اپراتور همراه اول را مطرح کرده اند و طرفین در حال ارزیابی شرایط هستند.

علاوه بر رشد قیمت جهانی نفت، به دلیل انتشار شایعه ای مبنی بر ابلاغ نرخ ۵ فرآورده اصلی محصولات شرکت های پالایشی و ماده اولیه مصرفی این شرکت ها توسط شرکت پالایش و پخش، باعث شد پالایشی ها از میانه بازار مورد توجه قرار گرفتند

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (28 مرداد) بخشنامه صدور کارت های اعتباری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بانک مرکزی، این ابلاغ را در راستای برنامه ها و سیاست های اقتصادی دولت در سال جاری مبنی بر تحرک بیشتر در بخش واقعی اقتصاد، افزایش تقاضای کل برای خروج از رکود و افزایش رفاه خانوار ها عنوان کرد. فرشاد حیدری معاون نظارت بانک مرکزی در این باره گفته است: