---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی شهریور ۱۳۹۵ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۲۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار2


وبانک

حنیفی از «وبانک» به دانشگاه رفت/اظهار نظری کوتاه درباره تغییرات سکان «وبانک» به فردی مسلط به مسائل بازار سرمایه ، شرکت های تولیدی و پروژه ها سپرده شده است./تغییرات مدیریتی در دو شرکت بزرگ بورسی/ « وبانک و شاراک»ولدخانی به پتروشیمی شازند رفت و غریب پور مدیرعامل گروه توسعه ملی شد

حریل

شنیده ها از فروش بلوک ۲۰۰تومانی حریل به غدیر خبر میدهد .

ذوب
شنیده ها حکایت از تایید افزایش سرمایه “ذوب ” از محل تجدید ارزیابی دارایی ها دارد

سایپا کاشان که برای واگذاری 49 درصد سهام به سیتروئن فرانسه است، مجوز افزایش سرمایه 117 درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام و یک روز کاری بعد از تاخیر در ورود نهمین شرکت جدید سال جاری، 10 میلیون سهم شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان عرضه و طی آن هر سهم با 250 تومان کشف قیمت شد.

شرکت سرامیک های صنعتی اردکان بعد از بازگشایی نماد در 18 فروردین سال جاری با رشد 100 درصدی قیمت سهام به ارقام 8 هزار تومانی هر سهم در نیمه اردیبهشت رسید و به گران ترین سهم بورس تبدیل شد اما با کاهش قیمت به محدوده 4830 تومانی روبرو شد ولی همچنان یکی از سهام گران بورس بشمار می رود.

براساس هماهنگی‌های هواپیمایی نفت با شرکت بوئینگ، روز (یکشنبه، ٢٨ شهریورماه) یک فروند هواپیمای٧٣٧ این شرکت را دریافت کرد.

نورالله رضایی نیارکی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی نفت ایران دراین باره گفت:

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید

وکوثر

شنیده شده وکوثر از محل فروش نیروگاه کازرون خود ۴۵۰ میلیارد تومان سود شناسایی کرده و توانایی تعدیل ۷۵ تومانی به ازای هر سهم را داراست.

زگلدشت

شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان اعلام کرد بر اساس معامله انجام شده موخ ۹۵/۶/۲۵ تعداد ۲۱۰ راس تلیسه آبستن فروخته که از این بابت سود هر سهم پیش بینی سال ۹۵ مبلغ ۳۰ ریال افزایش می‌یابد.

طبق اعلام قبلی قرار بود امروز 10 درصد سهام شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در بازار دوم معاملات فرابورس به عنوان نهمین شرکت جدید سال جاری عرضه اولیه شود اما به یک علت مربوط به شفاف سازی جدید انجام نشد.

به نقل از رویترز،قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: «امروز ما انتظار داریم (مجوز دولت آمریکا) برای فروش بوئینگ، ایرباس و ای تی آر به ایران تا پایان ماه سپتامبر(کمتر از ۲ هفته دیگر) صادر شود.»

اصغر فخریه کاشان، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ایران گفت، انتظار می رفت مجوز لازم تا پایان ماه اوت صادر شود، اما این امر به پایان ماه سپتامبر موکول شده است.

شرکت حمل‌ و نقل‌ توکا که اقدام به افزایش سرمایه 60 درصدی کرده و 33 میلیارد تومانی شده،  به رغم درآمد غیرعملیاتی 1.5 میلیارد تومانی، به دو دلیل عملکرد 6 ماهه و پیش بینی عملکرد نیمه دوم، سود هر سهم سال جاری را 19 درصد کاهش داد.