---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 12 تیر 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه "درهآور"

20 درصد از سهام دارویی ره آورد تامین معادل 40 میلیون سهم در روز چهارشنبه با محدوده قیمت 300 تا 315 تومانی هر سهم و سهمیه 330 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.

پدرخش

شرکت درخشان‌ تهران‌، از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی با هدف اصلاح ساختار مالی و تکمیل سرمایه در گردش و از محل مطالبات و آورده سهامداران خبر داد .

اتکای

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان از برنامه افزایش سرمایه 30 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد .

پرسپولیس و استقلال

مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: طبق مصوبه مجلس و برنامه وزارت ورزش و سازمان بورس، سهام پرسپولیس و استقلال تا شهریور در فرابورس عرضه اولیه می شود .

دیه زنان و مردان

با رأی دیوان عالی کشور، دیه زنان و مردان برابر شد و شرکت‌های بیمه باید در پرداخت خسارات مربوط به این موضوع ، یکسان عمل کنند .

بپاس

شرکت بیمه پاسارگاد که پیرو مجمع فوق العاده دی سال گذشته ، افزایش سرمایه از 255.1 به 510.3 میلیارد تومان را به تصویب رساند، در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه معادل 50 درصد اقدام کند."بپاس" در صورت موافقت سازمان بورس می تواند سرمایه فعلی را از 340.2 به 510.3 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها صورت می پذیرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

زگلدشت

شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در خصوص خرید زمین،دست به شفاف سازی زد."زگلدشت" یک تیر ماه در مزایده فروش زمین واحد دلفان واقع در استان لرستان به مساحت ۵۵ هکتار با کاربری صنعتی، دارای سند تک برگی به همراه دو حلقه چاه آب و برق مورد نیاز و مجوزهای مربوطه جهت احداث یک باب گاوداری صنعتی شرکت کرد که با مبلغ پیشنهادی ۶.۵ میلیارد تومان به عنوان برنده اعلام شد.به این ترتیب، مقرر شده ۵۰ درصد مبلغ هنگام عقد قرار داد و ۵۰ درصد باقیمانده طی ۱۲ ماه با اقساط مساوی ماهانه و انتقال قطعی دارایی به برنده منوط به اجرای مفاد صورتجلسه و فرم پیشنهاد قیمت شرکت در مزایده تسویه شود. سپرده حضور در مزایده به مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان به حساب شرکت واریز شده و خالص ارزش دفتری دارایی های انتقالی ۳.۷ میلیارد تومان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی