---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی فروردين ۱۳۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

ختوقا
شرکت قطعات اتومبیل ایران که درخواست افزایش سرمایه 499 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها داده بود توانست مجوز 464 درصدی را از سازمان بورس اخذ کند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شود."ختوقا" می تواند سرمایه فعلی را از 110 به 620.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

آمار عجیب و قابل توجه تزریق نقدینگی حقیقی ها به بازار
بررسی ها نشان می دهد خالص ورود نقدینگی حقیقی ها به بازار در سال گذشته حدوده 31 هزار میلیارد بوده در حالی که در فروردین ماه بیش از 19 هزار میلیارد تومان نقدینگی(معادل 61 درصد کل نقدینگی سال قبل) به بورس وارد شده است.

عرضه اولیه "شستا"

عرضه اولیه  12 درصدی سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در روز چهارشنبه انجام می گردد. محدوده قیمت هر سهم "شستا" 850 تا 860 تومان تعیین شده و حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 10000 سهم بوده که به نقدینگی 8.7 میلیون تومانی هر نفر  نیاز است.

 تملت،زکوثر

نماد معاملاتی شرکت های تامین سرمایه بانک ملت(تملت)،سرمایه گذاری کشاورزی کوثر(زکوثر)از روز چهارشنبه مورخ 1399/01/27 تا اطلاع ثانوی در زمان جلسه معاملاتی (08:30 الی 12:30) معامله نخواهند شد.زمان انجام معامله در نمادهای مذکور از ساعت 12:35 الی 13:30 و بدون مرحله پیش گشایش انجام خواهد شد.

وبوعلی

سرمایه گذاری بوعلی از برنامه افزایش سرمایه 88 درصدی خبر داد ."وبوعلی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 160 به 300 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل جذاب سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به جبران مخارج سرمایه ای صورت گرفته و مشارکت در طرح سرمایه گذاری شود.

عرضه اولیه"صبا"

چهارشنبه 20 فروردین، 10 درصد از سهام سرمایه گذاری صبا تامین شامل یک میلیارد و 500 میلیون سهم با محدوده قیمتی 1100 تا 1200 تومانی هر سهم و سهمیه 1200 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.
بکاب
شرکت جوشکاب یزد از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."بکاب" درصدد است سرمایه فعلی را از 2.41 به 4.82 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

گکیش
شرکت توریستی و رفاهی آبادگران کیش از افزایش سرمایه 219 درصدی خبر داد."گکیش" درصدد است سرمایه فعلی را از 6.4 به 20.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش شود.

کگاز

شرکت شیشه و گاز از برنامه افزایش سرمایه 400 درصدی خبر داد."کگاز" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 45 به 225 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف تکمیل پروژه 2 و 3 می شود.

پرداخت

شرکت به پرداخت ملت از برنامه افزایش سرمایه 107 درصدی خبر داد."پرداخت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 145 به 300 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به جایگزینی سیستم پرداخت سود به روش Pay At The Pump به جای سامانه فعلی Ps و سیاست های کلان افزایش کسب درآمد و توانایی انجام امور جاری شود.