---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی آبان ۱۳۹۴ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۲۶ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

#دعبید
شرکت: داروسازی دکتر عبیدی
پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ دوره ۹ ماهه (حسابرسی نشده) دوره منتهی به ۱۳۹۴/۰۶/۳۱


بر اساس شنیده ها ، فاذر با قرارداد ٤٠٠ میلیون یورویی با وزارت نفت روبرو است که حاشیه سود این قرادرداد سه ساله ٢٥ درصد میباشد که عمده سود ان در سال دوم و سوم محقق میشود.

پلاسک با توجه به حجمی که روز قبل از خود به جا گذاشت و واگرایی مثبتی که در نمودار زیر قابل مشاهده است می توان دنبال خرید سهم با تریگر ۱۱۰۰ ریال بود و در صورت تثبیت

محورسازان ایران خودرو که در سال جاری با بازدهی منفی 33 درصدی سهام مواجه شده و طی 8 ماه گذشته نوسان های متعددی را دیده، از سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه گرفت.

هر چند رویدادهای جالب و استثنایی مثبت و منفی بورس کم نیستند اما جدیدترین مورد این جریان به شرکت مشروط تهران شیمی اختصاص دارد که بی سرو صدا و بدون جلب توجه، رشد خیره کننده ایی را ثبت کرده و مهمتر از آن در 236 روز کاری مستمر، حتی یک روز هم منفی نبوده و یک نفس نظاره گر افزایش قیمت سهم شده است.

در پی توقف نماد معاملاتی فولادخوزستان در 17 آبان ، مشخص شد که این شرکت مشمول اصل 44 حاضر در بورس سود هر سهم سال مالی جاری را با 35 درصد کاهش 218 ریال رسانده و 84 درصد معادل 184 ریال از آخرین سود اعلامی را محقق کرد درحالی که در اطلاعات قبلی 55 درصد از سود محقق شده بود.

شرکت بیمه ما در حالی از 22 تیرماه سال جاری با قیمت 201 تومانی هر سهم از فرابورس به بورس منتقل و شهریور ماه شاهد تغییر مدیرعامل شده که یک گام دیگر برای افزایش سرمایه 300 درصدی برداشت.

حامد افسرطلا با ارایه تحلیلی که در اقتصاد نیوز منتشر شده اعلام کرد شرکت‌های گروه یارانه و انفورماتیک در دوره‌ای که غالب صنایع بورسی دررکود به سر می‌برند، رشد بی‌سابقه ای داشته اند. این عملکرد به گونه‌ای است که برخی سهم‌های این گروه افزایش بیش از 100 درصدی در درآمد خود نسبت به مدت مشابه سال قبل را تجربه کرده‌اند.

شرکت کشت و صنعت پیاذر که 3 اردیبشهت امسال با اعمال افزایش سرمایه 150 درصدی به شرکتی 75 میلیارد تومانی تبدیل شده، طی 3 روز کاری گذشته


در نماد آکنتور شایعاتی مبنی بر افزایش سرمایه از محل سود انباشته در این نماد به گوش می رسد .