---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 5 تیر 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سیمان
طبق تصمیم اعضاء انجمن صنفی کارفرمایان سیمان، قیمت انواع سیمان خاکستری و سفید از چهارشنبه ۳۷ درصد گران می شود.
کاسپین
شرکت داروسازی کاسپین تامین از دریافت مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."کاسپین" سرمایه را از 15 به 45 میلیارد تومان می رساند. 100 درصد این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 100 درصد دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد و اجرای به موقع پروژه پروفیلد شود.
ذوب آهن
 مجموع مبلغ فروش شرکت ذوب آهن در 3 ماهه با رشد 118 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 2.4 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. در سال مالی 97 میانگین مبلغ فروش ماهانه، 600 میلیارد تومان بوده که در سه ماهه نخست سال به 800 میلیارد تومان رسیده است.
واحصا
شرکت احیا صنایع خراسان از دریافت مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی از سازمان بورس خبر داد.این شرکت فرابورسی می تواند سرمایه فعلی را از 10.5 به 21.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "واحصا" از محل جذاب سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اجرای پروژه معدن مس چاه پلوند و کنسانتره مس شود.
افرا

شرکت افرانت در نظر دارد با افزایش سرمایه 12 درصدی، سرمایه فعلی را از 62.5 به 70 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "افرا" از محل جذاب سود انباشته صورت می پذیرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

جم پیلن 

پلی پروپیلن جم - جم پیلن به ازای هرسهم ۳۲۵۰ ریال سود نقدی بین سهامداران تقسیم کرد. سود سهام شرکت از اول مرداد تا سی بهمن به سهامداران حقیقی در کلیه شعب بانک تجارت پرداخت و از اول شهریور تا سی بهمن به حساب سهامداران حقوقی واریز خواهد شد.

پتروشیمی

قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۱۱۵۷ ریالی به دلار ۱۱۰۸۹۹ ریالی اعلام شد.

بانک ملت

خبر بانک ملت و مربوط به موافقت انگلیس با پرداخت غرامت، منجر به توقف و تعلیق دو هفته ایی نماد شد و قرار است مدیرعامل بعد از جمع بندی در اولین فرصت، بیانیه ایی صادر و اعلام مواضع کند.

بانک ملت

بانک ملت با ارائه صورت های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه سال گذشته، رشد ۱۹۷۳ درصدی سود را نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رساند.

عرضه اولیه سیمرغ

یکشنبه دوم تیر 10 درصد از سهام شرکت سیمرغ شامل 130 میلیون سهم در محدوده قیمتی 500 تا 510 تومانی هر سهم و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 400 سهم در بازار دوم معاملات بورس عرضه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی