---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار 9 آذر :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

در نماد وزمین گفته می شود این بانک برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرارداده است . گفته می شود این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها می باشد .

در نماد بوتان شنیده ها از احتمال وجود تعدیل منفی این نماد به دلیل افزابش رکود و انباشت محصولات و کاهش فروش محصولات حکایت دارند .

در نماد دی شنیده ها از نهایی شدن مراتب تنفیذ قرارداد خرید سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند توسط شرکتهای مشمول تلفیق این بانک و عدم تأثیر بر EPS پیش بینی شده این شرکت بانکی حکایت دارد .

در نماد خوساز شنیده هایی مبنی بر تصمیم برای افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی از این شرکت به گوش می رسد .

براساس اخبار واصله از بازار در خصوص نماد قثابت خبرها از دست دادن مالکیت ۱۸۸ هکتار از اراضی شرکت به دلیل اینکه گویا اراضی ملی عنوان شده اند حکایت دارد.

  • براساس اخبار واصله از بازار خبرها از معامله بلوکی در نماد همراه میباشد.


    براساس اخبار واصله از بازار خبرها همچنان از افزایش سرمایه فولای در آینده ای نزدیک میباشد.


    براساس اخبار واصله از بازار خبرهایی از تعدیل مثبت داسوه در بازار به گوش میرسد.


    براساس اخبار واصله از بازار باتوجه به طرح توسعه و قراردادهای جدید دبالک توانایی تعدیل مثبت عالی برای پیش بینی سال آینده خود را دارد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی