---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی آبان ۱۳۹۷ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

عرضه اولیه مادیرا
دوشنبه آینده 5 آذر، 120 میلیون سهم "صنایع ماشین های اداری ایران " در محدوده قیمتی 332 تا 365 تومانی هر سهم و سهمیه 2000 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی از طریق کارگزاری بورس ایران روانه میز فروش می شود.

پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت

 رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت اعلام کرد در مرحله دوم سود سهام عدالت به هر نفر 175 هزار تومان در هفته اول آذرماه پرداخت می‌شود.وی افزود: این مبلغ به بیش از 5 میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

اپرداز
شرکت آتیه داده پرداز از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی خبر داده است."اپرداز" بنا به پیشنهاد هیات مدیره در نظر دارد از محل جذاب سود انباشته،سمایه فعلی را به 75 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی در صورت موافقت سازمان بورس برای سرمایه گذاری و استفاده از معافیت مالیاتی صرف خواهد شد.
هپکو
مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت کار از راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه هپکو بعد از ۱.۵ سال توقف خبر داد.با ورود مواد اولیه به کارخانه ظرفیت تولید ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی، هفته گذشته مجددا راه‌اندازی شد.کارگران نیز حقوق و مزایای قانونی را تا پایان شهریورماه دریافت کردند.

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه"کگهر"
شنبه 26 آبان در بازار دوم معاملات فرابورس، 615 میلیون سهم شرکت سنگ آهن گهر زمین در محدوده قیمتی 650 تا 680 تومانی هر سهم و سهمیه 6000 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی از طریق کارگزاری بانک سپه به فروش می رسد.

غمارگ
شرکت مارگارین اعلام کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و همچنین بازار تقاضای محصولات روغن نباتی این شرکت پیش بینی می‌ شود عملکرد سالیانه منتهی به 30 آذر 97 از 85 میلیارد ریال زیان اعلام شده به 30 میلیارد ریال سود خالص تغییر یابد.
چفیبر
شرکت فیبر ایران با دریافت مجوز افزایش سرمایه 673 درصدی معادل 134.6 میلیارد تومان آماده برگزاری مجمع فوق العاده در آینده نزدیک شد.به این ترتیب سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی "چفیبر" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به حدود 134.7 میلیارد تومان خواهد رسید و صرف اصلاح ساختار مالی و خروج از زیان و شمول ماده 141 قانون تجارت خواهد شد.

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه"شبصیر"
جلسه معارفه شرکت پتروشیمی قائد بصیر که با سرمایه ۳۳ میلیارد تومانی در فرابورس درج شده، برگزار و آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام در روز سه شنبه می شود.حداکثر سهمیه برای هر کد : 650 سهم  دامنه قیمت : 8000 الی 8500 ریال

عرضه اولیه"کگهر"
شرکت سنگ آهن گهر زمین با سرمایه ۱.۲۳ هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد.
ذوب
انتشار صدور مجوز افزایش سرمایه 85درصدی ذوب آهن توسط سازمان بورس. ذوب آهن که مشمول ماده 141 قانون تجارت شده می تواند از محل تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه فعلی را از 3.31 به 6.15 هزار میلیارد تومان برساند.

هیوندای
شرکت هیوندای کره جنوبی قراردادی به ارزش ۵۲۱ میلیون دلار را برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران لغو کرد.
رنو
رنو فرانسه با ارسال نامه‌ای به خودروساز ایرانی از اتمام همکاری خبر داد که به معنای عدم تامین قطعات و توقف تولید خانواده تندر-۹۰ و ساندرو است .
حفاری
حفاری شمال در حالی طی سه ماه اول با زیان 92 ریالی همراه شده بود که اعلام کرد در پایان شهریور قادر به تحقق 932 ریال سود هر سهم شده که نسبت به دوره مشابه قبل نشان از جهش هزار و 39 درصدی دارد.
بارز