---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی خرداد ۱۳۹۵ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۹۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

درحالی موضوع افزایش سرمایه شرکت ها از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به مقوله ایی با اهمیت در بازار سرمایه تبدیل شده که بعداز اعلام نظر رئیس سازمان بورس در هفته پیش ، رئیس سازمان امور مالیاتی به نامه رئیس سازمان بورس درباره تجدید ارزیابی دارایی ها شرکت ها پاسخ داد.

شرکت تهران شیمی از تابستان سال گذشته به دلایلی چون عدم رعایت حداقل سرمایه 20 میلیارد تومانی، نمره نامناسب اطلاع رسانی و میزان اندک و 3 درصدی سهام شناور آزاد و... به صورت مشروط در بورس حضور داشت .

رئیس انجمن تولید‌کنندگان کاشی سرامیک کشور با بیان اینکه اکثر کارخانجات کاشی و سرامیک کشور در مسیر تعطیلی قرار گرفته اند گفت: خط تولید اولین کارخانه کاشی سرامیک کشور فعلاً تعطیل شده است.

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش که در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد ، طی خردادماه با صف خرید روزانه مواجه بوده و به دلیل عدم تکمیل حجم مبنا در برخی روزها با رشد قیمت 13 درصدی به 2153 تومان امروز رسیده است.

در حالی مذاکرات خودروسازان داخلی با طرف های خارجی هنوز به مرحله عملی نرسیده که خبرگزاری تسنیم با تهیه گزارشی اعلام کرددر روزهایی که همگان درباره به فروش گذاشتن کارخانه ارج و نابودی برند آن صحبت می‌کنند، کارخانه‌ها و برندهای بزرگ‌تری بی‌سروصدا در حال فروش هستند.

با انتشار خبر مصاحبه ناصر آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس خودرو با وال استریت ژورنال مبنی بر

نتایج یک بررسی نشان می دهد که مالیات تکلیفی سال های ۱۳۸۸، ۱۳۸۹، ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ ، مالیات حقوق سال ۱۳۹۲ و مالیات ارزش افزوده سالهای ۱۳۸۸، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ شرکت بیمه دانا درصورت سود و زیان پیش‌بینی شده این شرکت برای

گرچه واکنش بازار نسبت به اعلام خبر اجماع بانکهای خصوصی در خصوص کاهش سه درصدی نرخ سود سپرده، هوشمندانه و طبیعی نبود اما قیمت ها در بازار از چنان جذابیتی و کششی برخوردار است که بدون شک به زودی بخشی از نقدینگی متوجه بازار خواهد شد و رشدی مناسب برای آن را رقم خواهد زد.

درجریان معاملات امروز بازار سهام که شاخص بورس با روندنزولی همراه شده، 50 میلیون سهم از 100 میلیون سهم قابل عرضه گوهران امید در فرابورس انجام و طی آن هر سهم ششمین شرکت جدید سال 108 تومان کشف قیمت شد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات پس از نشست برررسی وضعیت بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات، در جمع خبرنگاران حاضر شد گفت: با توجه به ضرر و زیانی که در تلفن ثابت وجود دارد، تعرفه هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال افزایش می یابد . این قیمت از اول تیر اجرایی می شود.

شرکت تولید نیروی برق دماوند در پی اتمام سال مالی اسفند 94 و دریافت مجوز افزایش سرمایه 1000 درصدی، دیروز اقدام به برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده کرد که با تقسیم سود 800 تومانی هر سهم و رای مثبت به افزایش سرمایه مدنظر همراه بود.