---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مرداد ۱۳۹۸ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

های وب

شرکت داده گستر عصر نوین از برنامه افزایش سرمایه 30 درصدی از محل سود انباشته خبر داد ."های وب" درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس سرمایه فعلی را از 400 به 520 میلیارد تومان برساند.
وبرق

سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 200 درصدی از دو محل خبر داد."وبرق" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 6.7 به 20.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار پایه ب فرابورس از دو محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به جبران سرمایه گذاری های انجام شده طی سال های مالی گذشته،کاهش ریسک کمبود نقدینگی در سال های مالی آتی ،سرمایه گذاری های جدید و تکمیل طرح نیمه کاره شود.

افزایش سرمایه

هیات وزیران مهلت انجام ترتیبات افزایش سرمایه و ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها و دفاتر قانونی را که در سال‌های ۹۲ الی ۹۴ نسبت به تجدید ارزیابی دارایی‌ها اقدام شده ، تمدید کرد.
خودروسازان و قطعه سازان

رییس انجمن قطعه‌سازان با پیش بینی ضرر قابل توجه شرکت های این گروه درسال جاری، زیان انباشته خودروسازان و قطعه سازان را ۳۰ و ۱۵ هزار میلیارد تومان و تبعات بیکاری گسترده اعلام کرد .

عرضه اولیه"هجرت"
شنبه 67 ملیلون و 500 هزار سهم شرکت پخش هجرت با دامنه قیمت 1770 تا 1850 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 225 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی عرضه اولیه می شود."هجرت" با داشتن قریب به ۱۰ درصد سهم بازار سومین پخش بزرگ دارویی ایران است و تعداد مشتریان بخش خصوصی در سراسر کشور بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ داروخانه است که با افزودن مراکز درمانی دولتی، علوم پزشکی،سازمان تامین اجتماعی، آزمایشگاه ها، پلی کلینیک ها، انبارهای دارویی، تجهیزات پزشکی و مراکز ترک اعتیاد این رقم به بیش از ۱۲ هزار و ۴۹۰ مشتری می رسد.

ثفارس

شرکت عمران و توسعه فارس که درخواست افزایش سرمایه 100 درصدی داده بود،توانست موافقت سازمان بورس را برای 80 درصد اخذ کند."ثفارس" سرمایه فعلی را از 100 به 180 میلیارد تومان می رساند.افزایش سرمایه این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به تامین مالی بخشی از پروژه های آسمان صدرا فاز 4 و نیکان شود.

آپ

شرکت آسان پرداخت پرشین با گذشت ۴ ماه از سال جاری ۱.۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.