---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مهر ۱۳۹۶ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۲۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

عرضه اولیه"امید"

شرکت تأمین سرمایه امید از 25 آذر سال 94 به عنوان اولین بنگاه صنعت تأمین سرمایه ،در فهرست نرخ های بازار دوم بورس ثبت و قرار بود سال گذشته در بورس عرضه اولیه شود اما چنین رویدادی رخ نداد اما از قرار معلوم ، واگذاری سهام این شرکت نزدیک شده و مقرر شده جلسه معارفه آن برگزار شود.

فولاد و هرمز

فولاد مبارکه و زیر مجموعه مهم آن یعنی فولاد هرمزکان ، عملکرد ۶ ماهه را با تعدیل سود ۷۰ و ۶۰ درصدی همراه کردند

زامیاد

با تولید ۱۸۵ دستگاه انواع وانت و کامیون، رکورد تولید در شرکت زامیاد شکسته شد.معاون تولید شرکت زامیاد ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس تقاضای موجود در بازار، برنامه ریزی لازم را به منظور افزایش تولید در شرکت زامیاد آغاز کرده ایم و با کار تیمی و تلاش بی وقفه و شبانه روزی توانستیم رکوردی کم نظیر در تولید روزانه محصولات به ثبت برسانیم.

عرضه اولیه فولاد کاوه

امروز5 درصد معادل 350 میلیون سهم فولاد کاوه در بازار دوم معاملات بورس و توسط کارگزاری بهگزین واگذار میشود. در این عرضه به روش ثبت سفارش، محدوده قیمتی هر سهم 174 تا 176 تومان و سهمیه هر کد ۷۰۰۰ سهم تعیین شده است.با توجه به قیمت اعلامی عرضه اولیه برآورد می شود که سهم بر روی قیمت 176 تومان بازگشایی شود. همچنین برآورد می شود به هر کد معاملاتی بین 2600 تا 2800 سهم تعلق گیرد. بنابراین میزان وجه نقد مورد نیاز این عرضه اولیه بین 450 تا 500 تومان پیش بینی می شود.

عرضه اولیه آسیا تک

شرکت آسیا تک که برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور به شمار می رود ، با پلاک ۵۱۸ در بورس تهران درج نماد و آماده عرضه اولیه سهام در روزهای بعد شد.

زمان عرضه اولیه فولاد کاوه

زمان قطعی عرضه اولیه سهام فولاد کاوه جنوب کیش، مشخص شد. فردا چهارشنبه 26 مهر به جای 10 درصد تعهد در روز اول ، 5 درصد معادل 350 میلیون سهم در بازار دوم معاملات بورس و توسط کارگزاری بهگزین واگذار میشود. در این عرضه به روش ثبت سفارش، محدوده قیمتی هر سهم 174 تا 176 تومان و سهمیه هر کد ۷۰۰۰ سهم تعیین شده است.

در پی موافقت 24 مهر سال گذشته هیات ‌پذیرش بورس با پذیرش توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا ، این شرکت با پلاک 513 و با نماد "پرشیا" در بازار دوم معاملات درج شده است.

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه غپآذر

محدوده قیمتی هر سهم 3050 تا 3355 ریال تعیین شده و سهمیه هر کد حقوقی و حقیقی هم 200 سهم خواهد بود.

وخارزم

در پی اتمام سال مالی 31 خرداد و اعلام برگزاری مجمع سالانه سرمایه گذاری خوارزمی در چهارشنبه جاری، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود."وخارزم" علاوه بر مجمع سالانه ، مجمع عادی به طور فوق العاده ایی برای تغییر مفاد اساسنامه برگزار خواهد کرد.

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه غپآذر فردا دوشنبه

در این عرضه که به روش ثبت سفارش است ، محدوده قیمتی هر سهم 3050 تا 3355 ریال تعیین شده و سهمیه هر کد حقوقی و حقیقی هم 200 سهم خواهد بود.این شرکت با سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی، سود هر سهم سال مالی جاری را 332 ریال با پوشش 89 ریالی معادل 21 درصد در سه ماه اول سال همراه کرده است.

صندوق بین المللی پول

رئیس صندوق بین المللی پول درباره درخواست ترامپ مبنی بر عدم تخصیص وام و تامین مالی به ایران گفت: هیچ تغییری در سیاست صندوق نسبت به ایران اعمال نشده است.

هیجان در داد و ستدها

انتظار می رود در شروع این هفته و درپی سخنرانی رئیس جهمور امریکا مبنی بر عدم پایبندی به توافقنامه برجام، شاهد شروعی هیجانی در کل داد و ستدها باشیم که با گذشت زمان و بخصوص در اواسط هفته، تعادل بازار را نظاره گر باشیم.

آکنتور

آگهی مجمع فوق العاده و سالانه "آکنتور" به احتمال زیاد در هفته آینده منتشر و ظرف دو هفته آینده نیز مجمع این شرکت برگزار خواهد شد.

فولاد کاوه جنوب کیش بعد از درج نماد در شهریور 93 و عدم عرضه اولیه سهام ، دوم بهمن سال گذشته برای دومین بار در بورس درج شد و به گفته مسئولان آن ، قرار بود سهام آن قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال جاری عرضه اولیه شود که تا کنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

عرضه اولیه ولپارس

لیزینگ پارسیان در بورس درج نماد و آماده عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام در روزهای آینده شد.

شلعاب

شرکت لعابیران ،در صدد است با افزایش سرمایه 100 درصدی، سرمایه فعلی را به 20 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "شلعاب" 10 میلیارد تومانی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته و در جهت اصلاح ساختار مالی و سرمایه در گردش صورت می پذیرد.