---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مرداد ۱۳۹۷ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

عرضه محصولات پتروشیمی و فولادی با دلار ۴۲۰۰ تومانی

توقف عرضه محصولات پتروشیمی و فولادی با دلار ۴۲۰۰ تومانی در بورس کالا  و کشف قیمت از محل عرضه و تقاضا

تصویب دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات قطعات خودرو

اعلام عضو کمیسیون صنایع مجلس مبنی بر تصویب دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات قطعات خودرو و برنامه افزایش قیمت 20 درصدی قیمت توسط شورای رقابت.

شنیده ها و شایعات بازار3

مالیات فروش سهام
سازمان امور مالیاتی براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی نرخ مالیات فروش سهام و حق تقدم سهام را از نیم درصد به یک دهم درصد کاهش داد.
بمب هسته ای
سی‌ان‌ان اعلام کرد تحریم های ایران سبب امن تر آمریکا نخواهد شد و تهران با بازیابی توان هسته ایی می تواند طی یک سال و حتی چند ماه ، بمب هسته ای بسازد.

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه پتروشیمی نوری

تا پایان سال سهام دو شرکت پتروشیمی در بورس عرضه می شود. پتروشیمی نوری نخستین آنها خواهد بود. هلدینگ خلیج فارس در نظر دارد، تا با فراهم شدن شرایط سهام پتروشیمی نوری را تا پایان سال در بورس عرضه کند.

جایگزین توتال

شرکت چینی با ۸۰ درصد سهم در فاز۱۱ پارس جنوبی جایگزین توتال شد

دلار ۴۲۰۰ تومانی

بانک مرکزی بعد از اجرا شدن سیاست جدید ارزی، دلار را به کانال ۴۲۰۰ تومانی باز گرداند.

فروش رنو

فروش رنو به ایران در نیمه سال ۲۰۱۸ با کاهش ۵۰ درصدی همراه و به ۵ هزار و ۵۸۱ دستگاه رسید.

های وب
شرکت داده گستر عصر نوین ،سود هر سهم پیش بینی سال مالی جاری 774 ریال اعلام کرد که نسبت به آخرین پیش بینی با تعدیل مثبت 110 درصدی همراه شده است.

دلار

دولت در تصمیمی جدید مقرر کرد دلار ۴۲۰۰ تومانی تنها به کالاهای اساسی و دارو اختصاص یابد و شرکتهای پتروشیمی، معدنی و فلزی نیز ارز حاصل از صادرات را با نرخ توافقی در بازار ثانویه عرضه کنند.
خاور
ایران خودرو دیزل با زیان 213 تومانی هر سهم معادل بیش از 2.8 هزار میلیارد تومان بعد از سایپا دیزل با دریافت کارت قرمز بورس به حضور ۱۷ ساله پایان داد و راهی بازار پایه فرابورس شد.

بیمه نفت ایران

شرکت نفتی هندوستان پترولیوم به دلیل مشکلات بیمه‌ای خرید یک میلیون بشکه نفت از ایران را لغو کرد.در پی توقف خدمات بیمه ای برخی شرکت های هندی به دلیل تحریم های جدید آمریکا ، ایران محموله های نفتی ارسالی به هند را بیمه کرد.

نسخه جدید سامانه معاملاتی فرابورس
عملیاتی شدن نسخه جدید سامانه معاملاتی فرابورس ایران(NSC-V900)از روز شنبه مورخ 06/05/1397

ادغام بانک‌های نیروهای مسلح

معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه باید هزینه بانک ها کاهش و بهره وری افزایش یابد، گفت: بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح را در یک بانک دولتی ادغام می کنیم.