---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 مهر 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

فولاژ
شرکت فولاد آلیاژی ایران پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده 28 فروردین ماه مبنی بر مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 499 به 600 میلیارد تومان از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته از برنامه مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان 9 درصد خبر داد. "فولاژ" در نظر دارد با هدف اصلاح ساختار مالی برای رساندن سرمایه فعلی از 550 به 600 میلیارد تومان اقدام کند.
بانک ملت
مبلغ خسارت توافق شده با خزانه داری انگلیس وصول شده و طبق محاسبات انجام شده به عنوان درآمد پیش بینی نشده و غیر مستمر و غیر عملیاتی تاثیر مثبتی در حدود ۱۳ تومان بر EPS بانک در سال مالی ۹۸ خواهد داشت.
کفپارس

شرکت فرآورده های نسوز پارس از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه سنگین 2208 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."کفپارس" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 10 به 230.8 میلیارد تومان برساند.
رنیک

شرکت جنرال مکانیک از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی خبر داد."رنیک" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 100 به 150 میلیارد تومان برساند تا قادر به خرید ماشین آلات تخصصی جهت توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی شود.تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خواهد بود.

سیمان فارس

سیمان فارس از برنامه افزایش سرمایه 115 درصدی خبر داد."سفار" درصدد است جهت تعیین تکلیف مطالبات پاره ای از سهامداران بابت سود سهام پرداخت نشده، سرمایه فعلی را از 23.3 به 50 میلیاررد تومان برساند.تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد.

نتوس

شرکت پشمبافی توس از برنامه افزایش سرمایه 842 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و مطالبات و آورده نقدی خبر داد.

تامین مالی "نتوس" از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواه شد تا این شرکت،قادر به اصلاح ساختار مالی و خروج از شمول مفاد ماده 141 لایحه قانون تجارت شود.

محصولات پتروشیمی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با کاهش ۴۳۵ ریالی به دلار ۱۰۸۹۲۶ ریالی اعلام شد.

بانک ملت

بانک ملت از برنامه افزایش سرمایه ۱۶۰ درصدی خبر داد. افزایش سرمایه بانک از 5 به 13 هزار میلیارد تومان از محل سایر اندوخته ها،تفاوت ناشی از تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی مورد تصویب هیات مدیره قرار گرفته و مراحل اجرایی آن در دستور کار قرار دارد.
تپمپی
پمپ سازی ایران از برنامه افزایش سرمایه 34 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و مطالبات و آورده نقدی خبر داد.

تامین مالی "تپمپی" در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر صورت می پذیرد.‍

کبافق

شرکت معادن بافق از برنامه افزایش سرمایه سنگین 1100 درصدی خبر داد.معادن بافق در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20.2 به 243 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "کبافق" از محل سود انباشته و با هدف افزایش تولید و اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.
مادیرا

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران از دریافت مجوز افزایش سرمایه 167 درصدی خبر داد."مادیرا" می تواندسرمایه فعلی را از 120 به 320 میلیارد تومان برساند. 100 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 100 میلیارد دیگر از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و راه اندازی خط تولید ماشین لباسشویی و یخچال اعمال می شود.

دامین
داروسازی امین از برنامه افزایش سرمایه 69 درصدی خبر داد.داروسازی امین درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس سرمایه را از 82.9 به 140 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "دامین" از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی با هدف تامین بخشی از سرمایه در گردش شود.

دیران

شرکت ایران دارو  از برنامه افزایش سرمایه 9 درصدی خبر داد."دیران" درصدد است سرمایه فعلی را از 53 به 58 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف خرید تجهیزات جدید تولید ، سایر تجهیزات و تامین سرمایه در گردش شود.

بانک ملت

معاون مالی بانک ملت با وجود تمدید تعلیق نماد بانک ملت از احتمال بازگشایی آن در هفته جاری خبر داد .بر اساس توافق با خزانه داری دولت انگلیس بانک ملت تا زمانی که غرامت مورد نظر را دریافت نکرده نباید جزئیات را افشا کند در غیر این صورت دولت انگلیس می تواند توافق را لغو کرده و هیچ مبلغی پرداخت نکند.گروه ایرانی در انگلیس برای پیگیری دریافت غرامت حضور دارند و کار در مرحله پایانی است. طبق تفاهم با دولت انگلیس اگر افشا قبل از دریافت خسارت باشد، طرف مقابل حق خود می‌داند از پرداخت این مبلغ خودداری کند.

نظرات (۱)

لعنت بر پدر و مادر کسی که این قانون رو گذاشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی