---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی شهریور ۱۳۹۶ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه دریشمک

قرار است اول مهر، 10 درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار شود.این عرضه شامل 11 میلیون و 492 هزار و 822 سهم "دریشمک" است که به روش ثبت سفارش و در محدوده قیمتی 6607 تا 6740 ریال و با سهمیه 200 سهم برای هر کد حقیقی و حقوقی ، انجام خواهد شد.

فروش نفت

میانگین فروش روزانه نفت ایران بالاتر از دو میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه شده و درآمدهای نفتی از مرز ۲۳ میلیارد دلار گذشته است.

شنیده ها و شایعات بازار2

کیسون

شنیده میشود پروژه ساخت ساختمان نخست وزیرى عراق که یک شاهکار معمارى خواهد بود و توسط کیسون طراحى و برنده مناقصه اعلام شده بود با حمله داعش به عراق مسکوت مانده و الان دوباره به جریان افتاده و بزودى خبرساز میشود .

سهرمز
مدیر صادرات شرکت سیمان هرمزگان در خصوص وضعیت صادرات گفت: افزایش نرخ ارز خبر خوبی برای صنعت خاکستری است. فروش صادراتی به صورت ارزی انجام می شود و هر گونه افزایش نرخ دلار سبب رشد سودآوری شرکت های صادرکننده خواهد شد.

ایران‌خودرو

ایران‌خودرو در نظر دارد تولید خودروهای هیبریدی و الکترونیکی را با همراهی شرکای خارجی مانند یک شرکت ایتالیایی آغاز کند.

فولاد مبارکه

مدیر تولید فولاد مبارکه از فراهم شدن مسیر دستیابی به تولید ۷.۵ میلیون تُن فولاد مذاب در کوره های قوس الکتریکی در سال آتی خبر داد

 پلی‌اکریل

استاندار اصفهان از در دستور کار قرار گرفتن تنفس پرداخت هزینه‌های ۳ ماهه‌ برق، آب و گاز، مالیات و گشایش LC، ثبت سفارش ۲ هزار تنی و راه‌اندازی تدریجی خط تولید الیاف و پلی‌استر شرکت پلی اکریل خبر داد.

ایرانول

فروش ریالی سال جاری ایرانول نسبت به سال گذشته تاکنون ٢٠ درصد افزایش داشته و طی ماه های آینده روغن دریایی و گریس،روغن صنعتی و موتوری با همکاری مشترک ایرانول و پتروناس به بازار عرضه می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از راه اندازی بخش های تولید ‘ پلی استر’ و ‘ نخ ‘ به عنوان قسمت های اساسی کارخانه پلی اکریل اصفهان از اول مهر امسال خبر داد.

مواد غذایی و محصولات صنعتی

پوتین به‌صورت ویژه دستور داده که تجار روس،٢٠ درصد از نیاز کشور را در بخش مواد غذایی و تولیدات و محصولات صنعتی از ایران تأمین کنند که ارزش مالی آن، حدود ٤٠ میلیارد دلار برآورد می‌شود اما اکنون تراز تجاری ما با این کشور، ٥٠٠ میلیون دلار است.

ایران خودرو
گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز آلمان قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند.

رمپنا

شایعات ازافزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته در آینده نزدیک حکایت دارد

بانک ملت

امروز شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 (که مالک 3.23.4 و 2.3 درصد سهام بانک های صادرات و تجارت است )، 1.63 درصد از سهام "بانک ملت را در بورس عرضه می کند.این بلوک شامل 683 میلیون و 923 هزار و 757 سهم "وبملت" است که به قیمت پایه هر سهم 123 تومان، توسط کارگزاری بانک کشاورزی روانه میز فروش می شود.


لکما

دستور وزیر ارتباطات مبنی براحیای این شرکت اخراجی بورس و حاضر در بازارپایه فرابورس است.
شمواد

مشکل اصلی این شرکت عدم تصویب صورت های مالی توسط مجمع و مهمتر از آن توقف فعالیت اصلی است و احتمال اخراج این زیرمجموعه پلی اکریل از بورس وجود دارد.

شرکت ملی نفت

وزیر نفت با اشاره به تشریح ارتباط وزارت نفت و دولت، گفت:۱۰۰ درصد سهام شرکت ملی نفت براساس اصل ۴۴ دولتی بوده و دولتی می‌ماند.

پراید ۱۱۱

سایپا اعلام کرد آخرین خودرو پراید ۱۱۱ در سایپا سیتروئن کاشان تولید شد و بعد از ۳۱۲ هزار دستگاه ، تولید این خودرو رسما" به پایان رسید.

مدیرعامل آسان پرداخت حامد منصوری در مجمع فوق العاده پیش از ظهر" آپ" که جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته  با اکثریت 91 درصدی سهامداران برگزار شد از افزوده شدن محصولات جدید طی 2 ماه آینده روی اپلیکیشن موبایلی خبر داد.