---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی تیر ۱۳۹۵ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۲۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار2

خاذین
تعدیل سود بالای خاذین، تبدیل زیان ١٩ تومانی به سود ٥ ریالی

کبافق
تعدیل سود کبافق : اعلام سود ٥٦ تومانی برای سال ٩٥ ، این شرکت پیش از این ١٧١ ریال اعلام کرده بود

در حالی موضوع افزایش سرمایه پلی اکریل ایران از سال گذشته مطرح و به یکی از موضوعات مهم این شرکت تبدیل شده بود که سازمان بورس مجوز قانونی را صادر کرد.


فولاژ

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران از افزایش ۴ برابری محصولات فولادی یزد خبرداد

فولاد

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از برنامه این شرکت برای صادرات به قاره آمریکا خبر داد

وهور

شایعات در مورد جدی شدن افزایش سرمایه شرکت و تعدیل مثبت در آینده ایی نزدیک حکایت دارد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا طی جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو از اعطای مجوز از سوی هیأت دولت به چهار شرکت جهت اجرای برنامه افزایش سرمایه  از محل تجدید ارزیابی دارایی ها طی سال 95 خبر داد.

سه شرکت پارس خودرو، سایپا دیزل و صنایع آذر آب و

هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو که به بهانه بیست و یکمین سالگرد عرضه اولیه سهام ایران خودرو در تالار حافظ حاضر شد و زنگ امروز معاملات را نواخت ، به خبرنگاران گفت: درحالی  مذاکره با پژو نهایی و به امضای قرارداد منجر شده که با 6 خودروساز بین المللی که غیرچینی هستند ، در حال مذاکره هستیم.

روند قیمتی سهام شرکت دارویی رازک از ابتدای خرداد ماه سال جاری و قبل از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و انجام افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته، با صف خرید و اقبال سهامداران همراه شده است، اما به دلیل آنکه حجم معاملات این نماد قالب توجه نبوده و حجم مبنای این سهم مورد معامله قرار نمی گیرد، قیمت آن با شیب بسیار کمی راه صعود را در پیش گرفته است که علت این تقاضا و صف خرید در این نماد معاملات جالب به نظر می رسد، علاوه بر این شایعاتی مبنی بر انجام مذاکراتی با سرمایه گذاران چینی در راستای انجام یک همکاری نیز مطرح می باشد.

علی حامد مقدم، مدیر کل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده در نشست فعالان شبکه های اجتماعی پدیده، ابراز داشت: به دنبال فراهم کردن زمینه مکانیزم ورود پدیده به بورس هستیم. درحال حاضر، بورس و فرابورس به سمت همکاری با مجموعه متمایل شده است و اگر ملزمات ورود پدیده به بورس فراهم و سازوکارهای آن رعایت شود، پدیده به عنوان یک شرکت سهامی عام تحت نظارت بورس قرار می گیرد.

تعرفه واردات تایر که در سال گذشته حدود 26 درصد بود که برای سال جاری با 6 درصد افزایش، به 32 درصد رسید.

عضو کمیته اجرایی و سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تعرفه واردات تایر سواری که در سال گذشته 26 درصد بود، برای سال جاری با 6 درصد رشد به 32 درصد افزایش یافت. این امر تا حدودی باعث کاهش واردات تایر سواری شد، اما به طور کاهش واردات در سال جاری تنها معلول افزایش این تعرفه نمی باشد.

آلیاژهای روی از قرنها پیش استفاده می‌شده‌است. کالاهای برنجی که به ۱۰۰۰-۱۴۰۰ سال پیش باز می‌گردند در فلسطین پیدا شده‌اند و اشیاء رویی با ۸۷٪ روی در ترانسیلوانیا ما قبل تاریخ یافت شده‌اند. به خاطر نقطه جوش پایین و واکنش شیمیایی این فلز (روی جدا شده دود شده و قابل دست یابی نبود) خصوصیات واقعی این فلز در زمان باستان مشخص نشده بود. ساخت برنج به رومی‌ها نسبت داده شده و مربوط به ۳۰ سال پیش از میلاد می‌باشد. آنها کالامین و مس را با یکدیگر در بوته آهنگری حرارت می‌دادند که در این عمل اکسید روی در کالامین کاهش میافت و فلز روی آزاد توسط مس به دام انداخته می‌شد و به شکل آلیاژ در می‌آمد. برنج بدست آمده یا در قالب ریخته می‌شد یا با چکش به شکلهای مختلف در می‌آمد

لطفعلی چاووشی مدیرعامل پالایشگاه اصفهان در آستانه برگزاری مجمع سالانه ( که صبح امروز برگزار می شود)
در جریان امضای تفاهم‌نامه واگذاری طرح بهبود فرایند و بهینه‌سازی این پالایشگاه بورسی با شرکت دایلم کره جنوبی که با سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری و برای 4 سال اجرا می شود، گفت: این توافقنامه بصورت EPC مشروط به تامین فایناس با شرکت دایلم، پالایشگاه و شرکت ملی مهندسی و ساختمان بعنوان مجری طرح است.