---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی مرداد ۱۳۹۶ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۳۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ولی ملکی درخصوص چشم‌انداز صنعت خودرو در چهارسال آینده به خانه ملت گفت: در روز اخذ رای اعتماد وزیر پیشنهادی وزرات صنعت یکی از مواردی که باعث شد به‌عنوان مخالف ثبت‌نام کنم قرارداد رنو فرانسه و ایدرو بود.

شنیده ها و شایعات بازار3

ثرود

"ثرود"سود 39 ریالی هر سهم را 105 درصد بیشتر و 80 ریال پیش بینی کرد.

ذوب

سازمان خصوصی سازی که در سه عرضه قبلی بلوک 16.75 درصدی ذوب آهن ناکام مانده ، در صدد است تا در چهارمین بار برای فروش این بلوک اقدام کند.به این ترتیب، مقرر شده روز دوشنبه 13 شهریور بیش از 5 میلیارد و 556 میلیون سهم "ذوب" به قیمت پایه هر سهم 81 تومان ، به‌ صورت یکجا و نقد یا 15 درصد نقد و مابقی اقساط 4 ساله توسط کارگزاری بانک صنعت ومعدن روانه میز فروش شود.

شنیده ها و شایعات بازار2

بانک مهر

بانک مهر در مجمع نوبت دوم دیروز به خواسته بانک مرکزی تمکین نکرد و برخلاف مجوز صادره ، اقدام به تقسیم سود کرد.

فرآور

شایعات از تعدیل  مثبت این شرکت  با توجه  به افزایش نرخ  جهانی روی در آینده  نزدیک حکایت دارد

فایرا

درحالی عرضه بلوک 15 درصدی "فایرا" در مهر سال گذشته به دلیل توقف نماد انجام نشده بود که مقرر شده 78 میلیون سهم "فایرا" به قیمت پایه هر سهم 861 ریال به صورت یکجا واگذار شود.اعلام این عرضه که 12 مرداد توسط کارگزاری فیروزه آسیا به صورت یکجا در بازار دوم معاملات انجام خواهد شد، منجر به تشکیل صف خرید بیش از 37.9 میلیون سهمی برای "فایرا" شد.

مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان از عرضه اپلیکیشن جدید و متصل به شتاب خبر داد و گفت: اپلیکیشن پیگیر یک پلتفرم جامع کیف پول الکترونیکی، انتقال وجه و پرداخت پول و سرویس های نوین مبتنی بر تلفن همراه است. تولید این اپلیکیشن حدود دو سال زمان برده و هم  اکنون نسخه ی اول برنامه روانه بازار شده است.

رتاپ

مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان از عرضه اپلیکیشن جدید و متصل به شتاب خبر داد که انتقال وجه و پرداخت و سرویس های نوین مبتنی بر تلفن همراه و امکان انتقال وجه به صرف اطلاع از شماره تلفن همراه را میسر می کند.

اتصال به بورس هنگ کنگ

جانشین رئیس سازمان بورس درجذب سرمایه گذاری خارجی از تداوم مذاکرات برای اتصال به بورس هنگ کنگ خبر داد

مدیرعامل فرابورس زمان و جزییات انتقال 11شرکت به بازار پایه ج را اعلام کرد.
این تعداد شرکت شامل چندین شرکتی هستند که از سال گذشته مهلت داشتند تا نسبت به تکمیل اطلاعات در کدال کرده تا در تابلو ب فرابورس باقی بمانند.

شبندر

شایعات از تعدیل مثبت مجدد این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

حبندر
شنیده میشود افزایش سرمایه از محل سود انباشته به دلیل افزایش مراودات تجارى و کاهش هزینه هاى حمل به دلیل تقاضاى حمل و نقل دریایى در دستور کار دارد .

هند و ترکمنستان راه های برقراری کریدور ترانزیتی حمل و نقل کالا بین ایران، عمان و ترکمنستان را بررسی کردند. به نقل از پایگاه خبری بیزنس لاین، نیتین گادکاری، وزیر حمل و نقل هند در دیدار با رشید مردوف، معاون نخست وزیر و وزیر تجارت ترکمنستان پیوستن هند به موافقتنامه عشق آباد را مورد بحث قرار داد.


گروه بانکی
شایعات از بازگشایی  برخی  نمادهای بانکی طی چند روز آینده حکایت دارد

شپدیس

در پی اعلام زمان برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده پتروشیمی پردیس برای صبح پنج شنبه 26 مرداد، نماد این شرکت پتروشیمی ، در پایان معاملات بسته می شود.