---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۵ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۴۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

شنیده ها و شایعات بازار3


چکاوه

یک سرمایه گذار عربی برای خرید سهام کاغذسازی کاوه به هلدینگ سلولزی تامین گستر نوین درخواست رسمی داده است



خاهن

براساس (شنیده ها )مدیران شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران (خاهن) درخصوص افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی عنوان نموده اند سازمان بورس ابهامی در نحوه ارزیابی دارایی ها مطرح نموده که این شرکت در تلاش است که ابهام مزبور را رفع نماید.

 

داود میرخانی رشتی مشاور انجمن خودروسازان در جریان بررسی چشم‌انداز صنعت خودرو در دانشگاه امیرکبیر، گفت: در برابر تولید هر خودرو حدود 24 درصد به صورت مستقیم و غیرمستقیم مانند پرداخت مالیات ارزش افزوده، هزینه گمرکی، مالیات عملکرد، تامین اجتماعی و غیره به دولت پرداخت می‌شود.

چهارشنبه گذشته نماد شرکت باغمیشه به دلیل عدم فروش پروژه ها و تعدیل نفی حدود 30 درصدی سود سال مالی شهریور 95 بسته شد.

شرکت کمباین سازی ایران در حالی بر اساس عملکرد 9 ماهه سال مالی 94 حدود 93 درصد از زیان برآوردی 42 ریالی خود را محقق کرده که این مجموعه برای سال مالی 95 سود پنج ریالی به ازای هر سهم برآورد نموده است. در این شرایط برخی از شایعات و گمانه زنی ها در بازار سرمایه از احتمال ورشکستگی "تکمبا" و شرایط نامناسب سودآوری و عملیاتی آن حکایت دارد.

شرکت تاید واتر خاورمیانه چند روزی است که با اقبال سهامداران و صف خرید میلیونی همراه شده است، برخی از اهالی تالار علت این حجم تقاضا برای خرید سهام "حتاید" را اخباری که در خصوص عرضه بلوکی سهام این شرکت مطرح می باشد، می دانند.

در جریان معاملات دیروز نماد شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا متوقف شد که ناشی از تعدیل منفی 38 درصدی و کاهش سود هر سهم سال گذشته و از 467 به 290 تومان بود.

سایپا سود جدید هر سهم سال جاری را با ۱۲۶ درصد افزایش، ۱۰۲ ریال اعلام کرد که ناشی از پیش بینی رشد فروش ۳۰ درصدی محصولات بود. این رقم با نظر دو گروه همراه شده است.


شنیده ها و شایعات بازار2

خمحور

خبرها حکایت از همکارى با شرکت zf و بنز آلمان در قالب جوینت ونچر و قرارداد با بهمن دیزل براى تولید اکسل مطابق با ایسوزوى ژاپن و ارائه اکسل هاى عقب و همچنین اکسل وانت آریسان و همچنین قرارداداکسل کشنده فوتون ایران خودرو دیزل و افزایش سرمایه به حداقل میزان لازم مطابق با معیارهاى سازمان براى بازار اول دارد.

حتاید

خبرها حاکى از معامله بلوکى ۶١ درصدى فراز انرژى دنا تا چند روز آینده میباشد که شنیده میشود کوثر خریدار بلوک میباشد .

حفارس

رویترز اعلام کرد از زمان حذف تحریم های غرب علیه ایران، یک شرکت سوئدی به دنبال اولین عرضه عمومی سهام  جهت افزایش سرمایه و سرمایه گذاری در ایران است اما اقداماتی که نشان از قانونی بودن معاملات بوده حاکی از این است که حتی در ابعاد کوچک، زمان بر و پرهزینه است.

هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی، با ارائه آماری از میزان تولید، واردات و فروش خودرو در منطقه گفت: کشورهای منطقه در سال 1404 بازاری حدود 6.7 میلیون خودرویی خواهند داشت که 4 میلیون از آن تقاضای جدید خواهد بود. حال پرسش اساسی این است که سهم خودروسازان ایرانی از این بازار چقدر خواهد بود؟