---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 مرداد 94 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱- خبرها از شتران حکایت از تعدیل مثبت ۷۰ درصدی در این نماد را دارد .

 

۲- شنیده ها از فایرا اینگونه به گوش می رسد که این شرکت قصد فروش املاک میرداماد، کرج، مشهد و شمال خود را دارد .

 

۳- خبرها حکایت از ثبت افزایش سرمایه  وسینا در ثبت شرکت ها را دارد .

 

۴- شنیده ها از وپارس حکایت از این دارد که پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱۵,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده و انجام این افزایش سرمایه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

 

۵- شنیده ها از شکبیر حکایت از به مزایده گذاشتن زمین میرداماد در این نماد را دارد .

 

۶- خبرها حکایت از این دارد که سهامدار عمده پترول مالک بلوک ۵ درصدی شپدیس شد. گویا شرکت بازرگانی پتروشیمی با خرید این بلوک ۵ درصدی سهم خود را در ترکیب سهامداران عمده شپدیس به طور مستقیم به بیش از ۱۷ درصد معادل یک کرسی در هیات مدیره افزایش داده است. گفته می شد پترول در حالی از جمع سهامدارای شرکت پتروشیمی پردیس خارج می شود که شرکت بازرگانی پتروشیمی هم اکنون مالک ۳۹ درصدی سهام پترول است.

 

 

۷- شنیده ها از گروه خودرویی حکایت از این دارد که شورای رقابت با افزایش ۱۰ درصدی خودرو موافقت کرده است.

 

۸- خبرها از حکمت اینگونه به گوش می رسد که رییس هیئت مدیره از امکان تخصیص سود ۲۴۰ تومانی برای سال آینده نوید داده است .

 

۹- خبرها از غبشهر حکایت از تعدیل مثبت ۲۴ درصدی در این نماد را دارد .

 

۱۰- خبرها از فولاد حکایت از افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از مطالبات و آورده را دارد . و همچنین گفته می شود تا دوماه آینده مجمع فوق العاده جهت افزایش سرمایه برگزار می گردد. همچنین خبرها از مجمع فولاد حکایت از تقسیم ۴۵ تومان سود را دارد .

 

۱۱- شنیده ها حکایت از این دارد که وبیمه پروژه گلستان خود را فروخته است .

 

۱۲- خبرها از خبهمن حکایت از این دارد که این شرکت افزایش سرمایه ۹۷ درصدی را در برنامه کاری خود قرار داده است که به محض نهایی شدن بر روی کدال قرار می گیرد .

 

۱۳- خبرهای به گوش رسیده حکایت از این دارد که هپکو  به علت زیان ده بودن شرکت سودی تقسیم نمی‌کند.  و همچنین شنیده هایی مبنی بر برنده شدن در مناقصه شهرداری به ارزش ۷۳ میلیارد تومان و تغییر کاربری زمین ۱۵ هکتاری برای تهاتر بدهی با بانک تجارت به گوش می رسد.

 

۱۴- خبرها حکایت از این دارد که در مجمع دی ۱۰۰ریال سود تقسیم شد. گفته می شود که این بانک برنامه افزایش سرمایه از محل سود انباشته را در دستور کار خود دارد. و همچنین گفته می شود که سوییفت این بانک افتتاح شده و مجوز آن صادر شده است.

 

۱۵- شنیده ها حکایت از تکذیب معامله بلوکی ۲۰ درصدی بمپنا را دارد .

 

۱۶- شنیده ها از حتاید حکایت از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته را دارد .

 

۱۷- شنیده ها از  دانا حکایت از قصد افزایش سرمایه این نماد در سال ۹۴ را دارد .

 

۱۸- خبرهای به گوش رسیده از وسینا حکایت ثبت افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ در مرجع ثبت شرکت ها را دارد .

 

۱۹- خبرهایی مبنی بر افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی از شپدیس را دارد .

 

۲۰- شنیده هایی مبنی بر قرار داد تاسیس بیمه حکمت از طرف بانک حکمت به گوش می رسد .

 

۲۱- شنیده هایی مبنی بر برنامه تولید داروی جدید ضد سرطان پروستات از دجابر به گوش می رسد.

 

۲۲- خبرها از گروه لبنی حکایت از افزایش ۱۰درصدی قیمت این فرآورده‌ ها را دارد و گویا این افزایش قیمت در بیشتر برند‌ها اعمال شده است.

 

۲۳- شنیده ها از پسهند حکایت از افزایش سرمایه این نماد را دارد .

 

۲۴- خبرها از وبانک حکایت از تقسیم سود ۱۶۳ ریالی را دارد .

 

۲۵- شنیده ها از گروه حمل و نقل اینگونه به گوش می رسد که مدیرعامل کشتیرانی از افزایش تردد خطوط کشتیرانی خارجی دنیا طی یک هفته اخیر خبر داده و اعلام کرده است امیدواریم لغو تحریم ها آنقدر طول نکشد که خطوط خارجی جای کشتیرانی جمهوری اسلامی را بگیرند.

 

۲۶- خبرها از ذوب حکایت از شناسایی زیان ۲۲ تومانی در عملکرد ۳ ماهه این نماد را دارد .

 

۲۷- شنیده ها از فملی حکایت از این دارد که پروژه فاز یک پالایشگاه خاتون آباد این نماد امسال افتتاح خواهد شد.

 

۲۸- خبرها حکایت از تعدیل منفی ۵۴ درصدی در وساخت را دارد .

 

۲۹- خبرها از کتوکا حکایت از تعدیل مثبت ۱۱درصدی را دارد.

 

۳۰- شنیده ها از گروه بیمه ای اینگونه به گوش می رسد که با رفع تحریم‌ها، عملیات بیمه اتکایی  رشد خواهد داشت و استفاده از مشارکت شرکت های بیمه خارجی در این حوزه افزایش یافته و همچنین واردات و صادرات کالا افزایش می‌یابد . بنابراین تاثیر بیمه‌ ها در بخش بیمه‌ های حمل و نقل و باربری دو چندان می‌شود. به‌ویژه آنکه با رفع تحریم‌ های نفتی و افزایش صادرات نفت، بیمه‌ های نفتکش‌ های کشور فرصت سود آوری فراوانی را برای صنعت بیمه کشور به ارمغان خواهند آورد.

همچنین انتظار می رود با رفع تحریم ها و با استفاده از ظرفیت های بانک ملت در حوزه بین الملل، نمایش مناسبی از عملکرد این شرکت در بخش بیمه های اتکایی و محصولات نو ظهور در سال های آتی شاهد باشیم.

 

۳۱- خبرها از بانک سکار آفرین حکایت از  تقسیم ۲۱۰ ریال سود نقدی را دارد .

 

۳۲- در مورد گروه نفتی گفته می شود که دور جدید مذاکرات شرکت ملی نفت ایران با لوک اویل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های نفتی روسیه در مسکو آغاز شده است و پیش بینی می‌شود به زودی امکان بازگشت این شرکت به طرح توسعه میدان آذر فراهم شود.

 

۳۳- خبرها از وکار حکایت از این دارد که این نماد به‌ ازای هرسهم ۲۱۰ریال سود تقسیم کرد .

 

۳۴- شنیده ها از گروه پالایشی اینگونه است که مازیار فتحی، کارشناس بازار سهام در مورد مجامع پالایشیها در روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه اعلام نمود که قاعدتا ابتدا باید ابهامات شرکتهای پالایشی برطرف شده سپس مجامع آنها برگزار میشد، اما به دلیل برطرف نشدن ابهامات موجود تاکنون و عدم پیشبینی حل این مساله تا دو هفته آینده بدون اینکه زمان تنفسی برای مجامع در نظر گرفته شود طبق قانون تجارت که شرکتها برای برگزاری مجامع تا ۴ ماه پس از پایان سال مالی مهلت دارند این جلسات در دو روز پایانی تیرماه برگزار خواهد شد. وی افزود : بحث نرخ نفت تحویلی به شرکتهای پالایشی، قیمت گذاری محصولات و فرآوردههای این شرکتها، سهم صندوق توسعه ملی از درآمد پالایشیها و در نهایت سرنوشت یارانه اعطایی به این شرکتها از جمله مهمترین چالش های این گروه مهم بورسی به شمار می روند که این مسائل
به خصوص پس از ریزش شدید قیمت جهانی نفت برای پالایشیها به وجود آمده اند.


اکوسهم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی