---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی خرداد ۱۳۹۷ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

حمایت بی سابقه سه قوه از بورس

معاون اول رئیس جمهور از حمایت بی سابقه بورس توسط سه قوه خبر داد و گفت: دولت برای اطمینان مردم از بازارسرمایه حمایت و هیچ محدودیتی برای عرضه سهام ایجاد نمی کند.

قیمت نفت

بانک گلدمن ساکس بعد از انتظارات فزاینده‌ای که برای اقدام اوپک و روسیه برای افزایش تولید وجود دارد پیش بینی کرد قیمت نفت در تابستان سال جاری به ۸۲.۵۰ دلار صعود کند.

هشدار عدم خرید سهام

یک کارشناس بازار سرمایه، جهش بی سابقه بیش از ۸ هزار واحدی شاخص بورس در سه روز کاری را غیر طبیعی و ناشی از رفتار هیجانی دانست و به برگشت این متغیر و عدم خرید سهام رشدی هشدار داد.

سقوط قیمت نفت

درپی بالا گرفتن تنش‌های تجاری بین پکن و واشنگتن و تهدید چین بر وضع تعرفه بر واردات نفت آمریکا، قیمت نفت خام به شدت سقوط کرد.

شنیده ها و شایعات بازار3

پژو هم نخواهد رفت

 با اعلام شرکت رنو و پیش از آن مزدا مبنی بر ادامه فعالیتشان در ایران، پژو هم می ماند.

کاهش نفت اوپک

رئیس جمهور روسیه و ولیعهد عربستان درباره تمدید توافق کاهش نفت اوپک برای مدت نامحدود به توافق رسیده اند.

شنیده ها و شایعات بازار2

روز تاریخی بورس

در ادامه اقبال گسترده به بازار سهام، شاخص بورس برای نخستین بار از خط مقاومت ۱۰۰ هزار تایی عبور کرد تا در ۵۰ سالگی شاهد فصل تازه ایی از حیات شود.

افزایش قیمت قطعات خودرو

رییس انجمن قطعه‌سازان از افزایش ۳۰ درصدی قیمت قطعات در سال جاری خبر داد.

واردات کاغذ

بانک مرکزی با تخصیص دلار ۳۸۰۰ تومانی برای واردات کاغذهای چاپ و تحریر موافقت کرد.

خفناور در بازار پایه ب

در جریان تغییر و تحولات مربوط به طبقه بندی شرکت ها ، شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور از فرابورس کارت قرمز گرفت و با لغو پذیرش راهی بازار پایین تر شد.

زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۸۸

یارانه نقدی خرداد ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۹۷/۳/۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود

خساپا 

نخستین خودروی پلت‌فرم SP100 به‌زودی رونمایی می‌شود

خبهمن
خبرها از لغو قرارداد با شرکت مزدا حکایت دارد

ایران خودرو سایپا رنو پژو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از جلسه اضطراری کمیسیون برای بررسی قراردادهای ایران خودرو و سایپا با شرکت رنو و پژو و بررسی تضامین اخذ شده از این شرکت ها خبر داد.

تحویل تندر۹۰ به جای ساندرو

شرکت سایپا در بخشنامه‌ای اعلام کرد: امکان تحویل ساندرو به خریداران را ندارد و این خودرو را با تندر ۹۰ جایگزین کرده است. سایپا اعلام کرد: این طرح کاملا اختیاری و بسته به تمایل مشتریان بوده و هیچ گونه اجباری نیست.

ولملت

عدم فروش 162 میلیون و 240 هزار سهم شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق (سهامی خاص و با سرمایه بیش از 355 میلیارد تومانی)

ایران خودرو و سایپا

دو محصول جدید ایران خودرو و سایپا یعنی پژو ۲۰۰۸ و ساندرو استپ‌وی در بازار آزاد با افزایش ۲۵ و ۸ میلیون تومانی قیمت مواجه شدند. افزایش 25 میلیون تومانی قیمت پژو 2008 آن‌هم در عرض یک روز (این خودرو با قیمت 196 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد)در حالی اتفاق افتاده که این محصول در کارخانه 114 میلیون و 994 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

نیرو محرکه‌

در پایان معاملات امروز بازار سهام ، نماد نیرو محرکه‌ به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده بسته می شود.

قطع کامل تجارت آمریکا با شرکای غربی

ترامپ در تهدیدی عجیب و جدید از احتمال قطع کامل تجارت آمریکا با شرکای غربی خبر داد و گفت:کشورهای گروه ۷ متعهد به حفظ جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران شدند.

بانک سرمایه‌گذاری اروپا

بانک سرمایه‌گذاری اروپا بخاطر برجام با ادامه فعالیت در ایران مخالفت کرد

  چدن سازان

گروه صنعتی چدن سازان موفق به اخذ قرار داد صادرات غلتک نورد گرم ورق به ارزش تقریبی پانصد هزار یورو از شرکت AS Terni ایتالیا گردید.شرکت AS Terni با ظرفیت تولید یک میلیون تن محصولات فولادی در سال یکی از تولید کنندگان معتبر فولاد در کشور ایتالیا می باشد

ممنوعیت صادرات شمش مس

رئیس سازمان صنعت استان زنجان از ممنوعیت صادرات شمش مس از ۳ خرداد جاری با دستور وزیر صنعت خبر داد.

خرید نفت ایران

6 پالایشگاه بزرگ اروپایی پس از اعمال تحریم ها، خرید نفت از ایران را لغو می کنند.

افزایش تولید نفت

عربستان سعودی قبل از نشست وزیران کشورهای عضو اوپک، افزایش تولید نفت را با هدف رفع نگرانی های ناشی از تحریم ایران و همراهی با آمریکا شروع کرد.

عرضه اولیه سپ

امروز 10 درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در بورس عرضه اولیه می شود.امروز 180 میلیون سهم این شرکت با امکان حداکثر خرید 5 هزار سهمی و دامنه سفارش خرید 620 تا 650 تومانی هرسهم عرضه می شود.

شتران

افزایش سرمایه 18 درصدی "شتران" از محل اندوخته