---------------------------------- ---------------------------------- اعطای مجوز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به چهار شرکت :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا طی جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو از اعطای مجوز از سوی هیأت دولت به چهار شرکت جهت اجرای برنامه افزایش سرمایه  از محل تجدید ارزیابی دارایی ها طی سال 95 خبر داد.

سه شرکت پارس خودرو، سایپا دیزل و صنایع آذر آب و یک شرکت دیگر که نام آن اعلام نشده، از سوی هیأت دولت اجازه داده شد تا از محل تجدید ارزیابی طی سال مالی جاری افزایش سرمایه دهند.

آخوندی قائم مقام مدیر عامل شرکت سایپا طی این جلسه از صدور اجازه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها برای 4 شرکت از سوی هیأت دولت خبر داد که در این بین از شرکت های پارس خودرو، سایپا دیزل و صنایع آذر آب نام برده شده، اما از چهارمین شرکتی که مجوز انجام افزایش سرمایه از این را اخذ کرده هیچ نامی به میان نیامده است.

طبق بیانات این مقام مسئول، دو شرکت پارس خودرو و سایپا دیزل از بین زیر مجموعه های سایپا دارایی های خود را تا پایان سال 94 مورد تجدید ارزیابی قرار داده، اما موفق به ارسال مدارک خود به سازمان بورس تا پایان مهلت مقرر نشده اند، حال با اخذ این مجوز از سوی هیات دولت، تا یک ماه آینده، فرآیند اخذ مجوز افزایش سرمایه برای این مجموعه ها انجام و مجمع فوق العاده آنها سریعاً برگزار خواهد شد.

گفتنی است پارس خودرو قصد دارد بیش از 200 درصد سرمایه خود را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور خروج از ماده 141 قانون تجارت و اصلاح ساختار سرمایه، افزایش دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی